Jump to content

2,9 V6 + kasse + litt til


xXx

Recommended Posts

hei viss det er noen itersesse for det så selger eg ein 2,9 liter motor med kasse og motor styring... men radiator er solgt kan få med litt av eksos anlegget også men bak potten mangler. står i bil for øyeblikket men skal ribbe denne bilen heilt så og si .... motor og motor styring med eksos +kasse går for ca 2000 må hentes ,,

ps bor i haugesund

 

har og lykter og den slags og som er orginal sotet med midt plate ....

 

var nettopp ute og gravde litt nede i motor rommet på den 2,9 så da setter eg ned prisen på motoren siden du må bytte de dekselet der som reim hjulet sitter for dette har spruket :( :( :( så prisen på motor og eksos og lednings nett med hjerne og gir kasse.. kan og få med mellom aksling prisen er 1500 for alt ....

lykter blir solgt for seg selv....

RS Cosworth 1990

 

 

Mvh Raymond

Link to comment
Share on other sites

nei for stillinga har eg selv på min egen sierra...... alt som er igjen av den for stilinga er styre snekka .....

alt som er igjen av denne bilen er motor.. lednings nett og gir kasse...og dette selges for 1500 har bak luke og foresten med ei vinge på ..........

RS Cosworth 1990

 

 

Mvh Raymond

Link to comment
Share on other sites

Grunnen til at jeg lurer på det er fordi jeg skulle hatt noen deler til gearkassa mi. (speedometerdeler) og da skal det jo helst stemme med utvekslinga jeg har på scorpioen min. Hvis det er Wirespeedo er jeg interessert i kassa di. For det er MT75 sant? Er VSS-sensoren intakt? (fartsføleren som sitter på motsatt side av der wiren kommer ut)

Er ikke noe videre interessert i bakakslingen hvis det ikke er diffbrems på den... ;)

12m Super

24v Cosworth

Prosjektet mitt

Link to comment
Share on other sites

det er mt75 kasse på den ja og den er i ganske grei stand føleren er også inntakt huska ikkje utvekslinga på bakakslingen men den kommer fra eskort coswort 4x4 og er da diff brems på denne men den skal eg beholde selv ....... :) :)men gir kassen går for 500 ,

RS Cosworth 1990

 

 

Mvh Raymond

Link to comment
Share on other sites

Jeg skulle gjerne kjøpt den gearkassen. Har en Sierra med 2,8 motor og defekt kasse. Selvsagt hadde det vært kjekt om speedometeret fortsatt funket, men det er ikke det som prioriteres høyest akkurat nå.

Hovedproblemet med inkompetanse er at innehaveren sjelden er klar over dette selv. Vedkommende fortsetter derfor sitt virke med å ødelegge for alle dem som tar kontakt.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...