Guest Julle Posted September 6, 2005 Posted September 6, 2005 hvor går den etter den har forlatt pedalen? hvor finner jeg den på gearkassa?
bige Posted September 6, 2005 Posted September 6, 2005 du finner den på svinghjuls huset , festet til utløser gaffelen .Går gjennom gummi belgen .
Guest Julle Posted September 6, 2005 Posted September 6, 2005 hmm... tror min har ryki.. går den igjenom torpedo veggen? eller skjønnte jeg feil nå?
Guest Julle Posted September 6, 2005 Posted September 6, 2005 ingen som veit? noen vanlige steder den ryker?
Guest Julle Posted September 6, 2005 Posted September 6, 2005 røyk helt nede ved girkassa, er det bare å tre inn nye wire? eller er det et ********?
bige Posted September 7, 2005 Posted September 7, 2005 bytt hele MED strømpe . det er vanlig DOHC wire så den er ikke dyr . tar en time og bytte .Og foresten tror jeg ikke du får bare wire .Og demonter ingen ting inne i bilen den skal bare trees inn og legges på plass i auto strammeren .
Guest Julle Posted September 7, 2005 Posted September 7, 2005 bytte den feite strømpa som går i motor rommet?
armani Posted September 7, 2005 Posted September 7, 2005 hvis du bruker 1t på å bytte clutchwire lurer jeg på hvor lang tid du bruker på å starte bilen ;P hvis du står foran motorrommet og titter ned, er wiren festa til en "arm" på høyre sia nede i girkassa. den går ut av et hull i girkassa som er tildekka med en gummi"propp"sak som du tar av. heretter er det lett å hekte av wiren. finner du wiren her, er det bare å følge den opp til torpedoveggen og løsne wiren fra pedalen og dra ut fra motorrommet.. 2wd sierra cosworth
Guest Julle Posted September 7, 2005 Posted September 7, 2005 har finni alt, venter bare på å få delene jeg, satt ikke no gummi propp på min...
armani Posted September 7, 2005 Posted September 7, 2005 ok. har en tendens til å falle av de. 2wd sierra cosworth
Guest Julle Posted September 7, 2005 Posted September 7, 2005 mkay.. hvordan er det lettest å få på den nye a? feste den på kassa først?
Guest pzycho Posted September 7, 2005 Posted September 7, 2005 1 time???.. rekorden min er på 6 min..
bige Posted September 7, 2005 Posted September 7, 2005 mkay.. hvordan er det lettest å få på den nye a? feste den på kassa først?<{POST_SNAPBACK}>begynn inne i bilen , med og tre wiren på auto strammer .Og til han som brukte 6 min , kjørte du over polakken som tredde wiren gjennom feste i svingjulshuset - gjennom gummimanskjetten og inn på utløsnings armen ? for og komme til ovenfra klarer ikke jeg .
Guest pzycho Posted September 7, 2005 Posted September 7, 2005 alt formange ganger bige, løftebukk og kjapt arbeid.. men så har jo jeg bytta en haug av disse..
Guest Julle Posted September 9, 2005 Posted September 9, 2005 fikk fiksa det dah.. bortsett fra at jekken tippa mens jeg lå under der, gjorde sånn passelig vondt kan man si.. men nå har jeg clutch hvertfall..
bige Posted September 9, 2005 Posted September 9, 2005 fikk fiksa det dah.. bortsett fra at jekken tippa mens jeg lå under der, gjorde sånn passelig vondt kan man si.. men nå har jeg clutch hvertfall..<{POST_SNAPBACK}>Ja da lærte du det . Bruk støtter når en er under bilen
Recommended Posts