Guest mr_doodee Posted September 3, 2005 Posted September 3, 2005 hei!jeg har kjøpt meg en skiltplate, har ikke fått tid å montert den enda, bare prøve monterte den, men det virker som om den er 1 cm for lang... skal den bakom lyktene lr noe, for den stikker litt oppom lyktene, ca hal cm på hver side... er det laget fester som denne skal inn i, lr må eg borre selv? så tanken er om det kanskje er en cupe plate eg har fått? noen som har målene på en sedan og cupe plate? bil: sierra sedan håper noen kan hjelpe meg! mvh Roger
frode Posted September 4, 2005 Posted September 4, 2005 hvis det er noen "innhukk" som gjør at platen er lengre, så skal du nok kanskje skru av lyktene først, og feste den bak disse kanskje.. vet ikke helt jeg, men det kan jo tyde på det. hvis ikke har du nok fått feil. har du kjøpt fra ford, eller brukt? '95 Mercedes C200 | x'97 Mercedes C230 | x'85 Mercedes 190E | x'97 Mercedes E280 | x'90 Nissan 200SX S13 | x'94 Mercedes E220 | x'91 Ford Sierra CLX Sedan (savner)
LordSnick Posted September 4, 2005 Posted September 4, 2005 begge platene er like lange, men den som er til sedan går liksom ned i nerkant for å dekke opp hele tommerommet og plata skal ligge litt oppå lyktene. hvis du ikke har høl til plata så må du bore opp tar ikke lange tiden. 91' Sierra Cosworth 4x4 Moondust50% eier av en 74' Consul coupe 2.0L med 80 talls hjemmelaget styling i stål.
Guest mr_doodee Posted September 4, 2005 Posted September 4, 2005 hvis det er noen "innhukk" som gjør at platen er lengre, så skal du nok kanskje skru av lyktene først, og feste den bak disse kanskje.. vet ikke helt jeg, men det kan jo tyde på det. hvis ikke har du nok fått feil. har du kjøpt fra ford, eller brukt?<{POST_SNAPBACK}> kjøpte brukt eg,. han mente den var til sedan...
D.Toft Posted September 4, 2005 Posted September 4, 2005 her er mål av min, og den er til sedan, største målene :bredde 62.7 cm og høyde målt på baksiden 15.7 cm.håper dette hjelper
Guest mr_doodee Posted September 4, 2005 Posted September 4, 2005 her er mål av min, og den er til sedan, største målene :bredde 62.7 cm og høyde målt på baksiden 15.7 cm.håper dette hjelper<{POST_SNAPBACK}> takk skal du ha!skal sammenligne me min eg;)
D.Toft Posted September 4, 2005 Posted September 4, 2005 dem 4 skruene må borres om du ikke har hull. skal gjøre det på min når eg får fatt i muttere til dem, er jo mongo gjenger der
Guest mr_doodee Posted September 4, 2005 Posted September 4, 2005 dem 4 skruene må borres om du ikke har hull. skal gjøre det på min når eg får fatt i muttere til dem, er jo mongo gjenger der<{POST_SNAPBACK}>er det?da må eg også ha tak i mutrer, du vil isje kjøpe til meg også når du får tak i? så bare overfører eg noen kroner te deg, så hiver du de i en konvolutt og sender til meg?
D.Toft Posted September 4, 2005 Posted September 4, 2005 på min er det grove gjenger ihvertfall. skel se etter muttere på fredag.. da er eg hjemme igjen.. skal se hvor mangen det er mulig å få fatt i.. kommer med nærmere opplysninger til helgen
Guest mr_doodee Posted September 4, 2005 Posted September 4, 2005 på min er det grove gjenger ihvertfall. skel se etter muttere på fredag.. da er eg hjemme igjen.. skal se hvor mangen det er mulig å få fatt i.. kommer med nærmere opplysninger til helgen<{POST_SNAPBACK}> flott det du!skal sjekke hva gjenger eg har en dag, så kan vi sammenligne, men du har vell kanksje ikke gjengelære tilgjengelig?
D.Toft Posted September 4, 2005 Posted September 4, 2005 gjengelære?? har ikke snøring på det en gang.. ikke hørt om det heller
Guest mr_doodee Posted September 4, 2005 Posted September 4, 2005 gjengelære?? har ikke snøring på det en gang.. ikke hørt om det heller <{POST_SNAPBACK}>så du er isje utdannet mekanikker du altsåeg er industrimekanikker så hehe!
Guest mr_doodee Posted September 4, 2005 Posted September 4, 2005 bak på min står det "D 07 LA"<{POST_SNAPBACK}> står det samme på min også
LordSnick Posted September 5, 2005 Posted September 5, 2005 (edited) jeg tror faktisk at mutterne fra baklyktene er samme type når jeg tenker meg om. bare til en opplysning Edited September 5, 2005 by LordSnick 91' Sierra Cosworth 4x4 Moondust50% eier av en 74' Consul coupe 2.0L med 80 talls hjemmelaget styling i stål.
D.Toft Posted September 8, 2005 Posted September 8, 2005 jeg tror faktisk at mutterne fra baklyktene er samme type når jeg tenker meg om. bare til en opplysning<{POST_SNAPBACK}> ikke på min mr_doodee Postert 4.09.2005 - 22:05 QUOTE(Combatkit @ 4.09.2005 - 21:24)bak på min står det "D 07 LA"* står det samme på min også da er det til sedan
LordSnick Posted September 8, 2005 Posted September 8, 2005 hmm..jeg brukte det på min plate iallefall, tok fra de orginale lyktene mine, passa rett på 91' Sierra Cosworth 4x4 Moondust50% eier av en 74' Consul coupe 2.0L med 80 talls hjemmelaget styling i stål.
Guest mr_doodee Posted September 8, 2005 Posted September 8, 2005 jeg tror faktisk at mutterne fra baklyktene er samme type når jeg tenker meg om. bare til en opplysning<{POST_SNAPBACK}> ikke på min mr_doodee Postert 4.09.2005 - 22:05 QUOTE(Combatkit @ 4.09.2005 - 21:24)bak på min står det "D 07 LA"* står det samme på min ogsåda er det til sedan <{POST_SNAPBACK}>det ser ikke sånn ut!for eg har isje den nedgangen liksom... min er flat både oppe og nede....? Roger
D.Toft Posted September 9, 2005 Posted September 9, 2005 da har du lest feil, for den som eg har er flat oppe og har den nedgangen som du snakker om..
D.Toft Posted September 9, 2005 Posted September 9, 2005 er det mulig å ha samme nr på 2 forskjellige deler da?? litt rart..
Guest mr_doodee Posted September 9, 2005 Posted September 9, 2005 er det mulig å ha samme nr på 2 forskjellige deler da?? litt rart..<{POST_SNAPBACK}> det burde jo isje være muligt da!
D.Toft Posted September 9, 2005 Posted September 9, 2005 men men.. fikk ikke fatt i muttere til dem grove gjengene på platen.. må lage selv fikk eg beskjed om.. liten stålplate med hull i..
Recommended Posts