Jump to content

17" Ford RS felger


Guest Desnoyer

Recommended Posts

Guest Desnoyer

225/45-17 4*108 ET 38

 

Felgene er svartchrome, krommen har løsnet litt enkelte plasser, men felgene er utrolig fine alikevel. Litt slitte dekk, men holder en sesong til

 

Selges 2500,- til førstemann som kommer med penga!!! evt høyeste bud

 

 

Holder til i sør trøndelag

Link to comment
Share on other sites

Guest Desnoyer

har ikke bilder nei, men kan ta noen om det er interesse for det, det ligger forresten bilder på salgsdelen av forumet av noen helt like felger..

 

SELGES KJAPT!

Link to comment
Share on other sites

Guest Desnoyer

ser helst at det blir hentet i sør trøndelag ja, er behjelpelig med frakt om noen måtte ønske til nærmeste by, f.eks steinkjer eller oppdal

Link to comment
Share on other sites

Guest Desnoyer

Dekka er av typen continental, holder til et stykke utenfor trondheim sentrum ja, kvitteringer? hehe, må huske at disse felga er vel 5-6 år gamle, tror ikke jeg har kvitteringen nei... jeg kjøpte disse selv brukt, men selger de nå med tap, da jeg har kommet i pengekrise, men de er garantert IKKE STJÅLET! Kast? nei, ikke noe en avbalanseringmaskin kan fikse

 

Ellers kan det vel sies at krommen ikke har løsnet på utsiden, så felgene er veldig hele og pene på utsiden

 

Grunnen til at de går så billig er som sagt pengekrise og at jeg trenger penger kjapt.. ellers har jeg aldri solgt dem, de er jo ikke å få tak i, og er vel noen av de fineste felgene ford har ordnet noensinne...

Link to comment
Share on other sites

Guest Pjuker`n

Kunne tenkt meg noen bilder jeg...

Eller hvertfall noen bilder av noen tilsvarende, hvis noen gidder å finne fram noen.

Link to comment
Share on other sites

Guest Desnoyer

Har ikke fått noe pm samatron

 

har fått utrolig mange pm`er siste tiden, har egentlig litt dårlig erfaring med å selge over FMCN, da det er typisk at det er en som sier han skal ha dem, også trekker han seg uten å si fra, og alle andre kjøperne forsvinner, og jeg får ikke solgt noe.. :angry:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...