Jump to content

utenlandske nettbutikker


kikk0

Recommended Posts

Guest PatRace

jeg og mange jeg kjenner har brukt Woodford Garage mye og de synes jeg er meget dyktige www.Cosworth.info

 

Snakk med en som heter Simon han er helt konge :D

Link to comment
Share on other sites

jeg og mange jeg kjenner har brukt Woodford Garage mye og de synes jeg er meget dyktige www.Cosworth.info

 

Snakk med en som heter Simon han er helt konge :D

 

 

helt enig der gitt... simon er MEGET MEGET grei kar, selv jeg med min shappye engelsk så gikk d smerte fritt...

han satte ned prisen på kvitteringa for å slippe unna toll & tull, så fikk jeg orginalen i posten dagen etter =)

 

Prisene er det heller ikke noe å si på, vertfall ikke til rs turbo...

Link to comment
Share on other sites

Guest PatRace
Er vel like greit og handle hos RS Motorsport eller Jenspeed her i Norge ;)  Blir ikke noe billigere og handle fra England...

 

Bruker ikke Woodford lenger jeg, handler bare hos Jens da det ikke er så mye dyrere men du får MASSE info, tips og hjelp på kjøpet.

Link to comment
Share on other sites

joda er sikkert greit å handle i norge også.

men det eg skal ha. bensinslanger. div pakningsaker, clutch, slanger, vifte, ventiltettninger osv. så er det ingen butikk her i norge som eg kjenner til som har alt dette. tenkte når eg føst skulle handle tenkte eg å handle alt på samme stedet. men er jo open for forslag.

Link to comment
Share on other sites

Guest PatRace
joda er sikkert greit å handle i norge også.

men det eg skal ha. bensinslanger. div pakningsaker, clutch, slanger, vifte, ventiltettninger osv. så er det ingen butikk her i norge som eg kjenner til som har alt dette. tenkte når eg føst skulle handle tenkte eg å handle alt på samme stedet. men er jo open for forslag.

 

Har du snakket med Jens da?

Har vel om ikke alt på lager så fikser han det meste pluss at han sikkert kan gi deg noe tips vis du trenger det.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...