granada_marius Posted September 1, 2007 Posted September 1, 2007 driver å mekker meg en granada råne bil jeg også bilen er en 84 2.0 med høvla topp, grom lyd og stort anlegg jeg har ikke fåt gjort så mye enda men detta skal bli grom bilen sin!!! litt vanskelig når man går på skole å få nok penger til å fixe den opp skikkelig men det kommer!!!!
Skrotnissen Posted September 4, 2007 Posted September 4, 2007 Toliter med tona ruter, lykter, effektanlegg og recaro er hva jeg kaller en EKTE granada rånebil! -Enhver ting kan alltid gjøres bedre enn den blir gjort. -Enten du tror du får det til eller ikke, har du som regel rett. -Kvalitet betyr å gjøre det riktig når ingen ser på. Henry Ford
Sondre91 Posted October 29, 2007 Posted October 29, 2007 (edited) Må bare diskutera e gøy å sjå på .... en kan bli smart av å lesa sånn som folk skrive Edited October 29, 2007 by Sondre91
Guest Fordulf Posted February 3, 2008 Posted February 3, 2008 Skal se om jeg får posta noen bilder av min 77mod Consul å dah=)
Granada 2.8 Ghia Posted February 5, 2008 Posted February 5, 2008 Har kjørt mye Granada, har vel hatt 5 stk, har to nå, en 2.8 som blir bygd om til efi NÅ, en 2.0 som ikke har vært på veien sia 97. Kjørt med 2.8 gasser og 5 trinns lenge, var ikke spes mye skruing selv om bilen var løen. Granada Mk I og II er de beste Fordene ever. Skal ha 2.8 injection eller 2.8i Ghia, lei gasser iallefall, og vil ha noe spes `82 Granada 2.0, `82 Granada 2.8 "Ghia", `84 Granada 2.3 L Turnier, `92 Scorpio 2.9 GL, `96 Scorpio 2.5TD Turnier
granada_marius Posted February 8, 2008 Posted February 8, 2008 når våren kommer skal dere se en skikkelig granada råne bil... stema styling, sveise igjen blinklys, antenne hull, fjerne listene, fjerne dør håndtakene bak, shelby mustang panser scoop, 5" eksos, stort kicker anleg, recaro seter, cossie ratt, hvite front blinklys, sota ruter, sota baklykter hjulbreddere, 18" hjul, fet grill og myyyyyye mere må bare bli lit tempratur ute gidder ikke å skru mere en nødvendig i kulla hehehe denna kommer til å bli spessiel!!!
Ford-rs Posted March 4, 2008 Posted March 4, 2008 ikke min men en jeg kjenner sin. skal kanskje kjøpe
Recommended Posts