Jump to content

Recommended Posts

Posted

Hehe... da kan man heller ta noen pene runder i full drift med modifiserte biler i LiverForSpeed.. med ratt og pedaler for eksempel :)

Det lille spillet der har jo i hvert fall lite med bilkontroll / bilforståelse å gjøre! Og er langt fra så morsomt som LFS.

Posted

satt å kuka litt her i går jeg oxo.. hehe gikk sinnsykt treigt etterhvert... gadd ikke mer etter 3 mill jeg, skjønner ikke du gadd å sitte til 30 mill... hehe :P

Posted

dæven du har lite å gjøre Zetec-s :P hvilken bil å dekk anbefaler dere rundt banen? fyker jo rett ut av banen med x-box bilen jo hehe, litt for mye power :unsure:

Posted
dæven du har lite å gjøre Zetec-s :P hvilken bil å dekk anbefaler dere rundt banen? fyker jo rett ut av banen med x-box bilen jo hehe, litt for mye power  :unsure:

:lol: Ka skal eg si, eg kjedet meg... :P

Viss du ikkje takler X-Box bilen har du ingenting å gjøre på banen ;) :P :lol: hehe

invert-sig.jpg
Guest Gaultier
Posted
Rekorden min er 146000 ca på bane, og 30 000 000 på donut... Har bevis  B)

Jeg har over 153000 på drifting.. donut er jo ganske lett..

Posted

****, må sitte meg ned en stund til no :P

jackpot: når du har kjørt en runde (nesten) så svinger du nedover ut av skjermen, der kan du ta donuter til du spyr.

invert-sig.jpg
Guest 2.0Fordsierra
Posted

prøver å samle folk på bilforumets LFS S2 server ikveld kl 20 be there, jeg stiller opp me min texaco replica :)

Guest 2wd sedan
Posted
Driftracer kaido battle og D1 Drift gran prix til Ps2 er mye bedre :)

Hvor får jeg kjøpt disse spillene?

Guest Cosworth_91
Posted

kult spill! vertfall når man blir vant me det!