Jump to content

Recommended Posts

Posted

selger eit komplett sett med lavkomp stempler til cosworth. skal gi 7.8:1 i kompresjon.

det følger med ringer og kryssbolt

stempla har litt spor etter kontakt med ventiler. men det er kun på toppen av stempla.

det som står på stempla er:

Mahle 90p44w2+

YB1130/01

510

0492

skal bort pga videre finansiering av prosjekt.

kan også byttes i div ting. kom med forslag.

send pm eller ring/sms 91636131

mvh

Frode

Guest JvhCossie
Posted

Pass på å balansere disse hvis de skal i en motor...

1 gram vektforkjell kan utgjøre mye irritasjon og stjele mye effekt... :rolleyes:

Tenkte jeg bare skulle si ifra.. :)

Posted

desse har gått i ein motor som ojrogne solgte her. var bremsa til 222hk og 333nm var vel det han skreiv. så regner med dei er i bra stand.

edit: altså i ein is turbo ;)

Guest Larsern
Posted
Pass på å balansere disse hvis de skal i en motor...

1 gram vektforkjell kan utgjøre mye irritasjon og stjele mye effekt... :rolleyes:

Tenkte jeg bare skulle si ifra.. :)

1gram er ikke nok til å stjele mye effekt.

Når man vektjusterer så godtar man inntil 1gram forskjell. Selvfølgelig ingen ulempe å bruke vekt som tar 1/10gram, men ikke ett must.

Skiller ofte mange gram mellom tyngste og letteste stempel i en std motor.

Posted

Obs! Husk at cossestemplene har orginal grop og har 8:1 i orginal komp! Om du setter orginale cossestempler på is-råder så havner stempla et par mm ned i blokka (pga is råder er kortere enn cosseråder!), noe som alene senker kompen, men i tillegg så kommer gropa på stempla. Tipper du havner nede rundt 7-tallet (-om ikke lavere!) med disse!. :)

287Hk/440Nm på hjulene@1,85bar. Sierra is-Turbo, Garrett T4, Audi S2 WG, Rs500Cooler, Autronic, Spec Stage5 Drag-clutch(716Nm), Siemens Deka 3105 (840cc).

Kommer: FullPreppa Topp m/kvassere kam, Rustfritt Grenrør, rustfritt 3" Magnex. 60mm Wastegate.+++

Posted

bilder. går for 1500kr.

du som sendte melding torsdag, kan du ringe eller sende mld på nytt, da eg har mista nummeret og email addressa di

• 2 weeks later...
Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Create New...