Guest daffy- Posted August 23, 2005 Posted August 23, 2005 Prøver da å legge ut min Sierra stv. til høystbydende. Det er ikke så lenge siden jeg kjøpte bilen, men da noen mindre problemer har begynt å hope seg opp har jeg hverken tid eller penger til å fortsette med prosjektet. Bl.a. kan jeg nevne at den ikke går helt rent på tomgang, den stopper når man slipper gassen ved kryss. Hva det kan være er jeg ikke helt sikker på, men som sagt har jeg ikke tid til å skru nok. Men bilen er temmelig strøken å se på.. Har RS-frontspoiler med tåkelys.. Starter og går så den er i bruksstand. Kanskje et bra cossie-prosjekt? Bilder kommer eller sendes på forespørsel. Har ingen prisantydning, men jeg ga 15k for den i mai, så håper jo på å tape minst mulig Ta kontakt her eller i PM.
Guest daffy- Posted August 24, 2005 Posted August 24, 2005 Holder til i Halden i Østfold.. Bilder kommer i morgen, må bare lade opp kameraet først Da kan jeg også skrive litt mer info om bilen generelt.
Torp Racing Posted August 25, 2005 Posted August 25, 2005 Holder til i Halden i Østfold.. Bilder kommer i morgen, må bare lade opp kameraet først Da kan jeg også skrive litt mer info om bilen generelt.<{POST_SNAPBACK}> det høres fint ut,er fra fr. stad he he moro med noen bilder..er ikke intrissert i og bytte da??
Guest Pjuker`n Posted August 25, 2005 Posted August 25, 2005 Byttet tomgangsregulator? Er gjort på et kvarter maks.
Guest daffy- Posted September 5, 2005 Posted September 5, 2005 Her kommer endelig noen bilder.. Sorry at det har tatt litt tid! Ellers kan jeg si at bilen har er en 2.0l DOHC som har rullet 198.000km. Den har soltak (manuelt) og elektriske vinduer. Hvis ønskelig kan stereo følge med. Var det noe mer, er det bare å spørre. Prisant.: 12.000kr!
Guest daffy- Posted September 12, 2005 Posted September 12, 2005 Ingen interesse for å sikre seg en billig og FULLT KJØRBAR stasjonsvogn?!? Eller må det bli et prosjekt for meg?
RCR Posted September 12, 2005 Posted September 12, 2005 Vil du bytte i en 91 Sierra sedan??? Sierra Cosworth 92 evighetsprosjekt
Guest daffy- Posted September 13, 2005 Posted September 13, 2005 Skal ha nyere stasjonsvogn dessverre!
Recommended Posts