Jump to content

Syk skyline i Bergen!


Zetec-S

Recommended Posts

  • Replies 82
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

hva hjelper det? så lenge ikke sjaførn klarer og bruke den? og ikke har jeg sett han bruke den?

 

 

Tror ikke den bilen der setter noen bra rundetider på rudskogen uansett sjofør...

Granada MK1 Sta.Vogn Chevy V8 1977mod

Capri MK1 1300GT 2.0 Cosworth 1969mod

Chevy Silverado pickup 6.6TDI 2001mod

Chevy Corvette Stingray L82 1976mod

Link to comment
Share on other sites

Kan du love det til 2006?

Satser du hardt med supersportsbil bør man følge opp. Ellers så kunne han jo like gjerne ha brukt penga på en 100 NX

Ville vunnet akkurat de samme prisene som han har klart med den babyblå..

Link to comment
Share on other sites

Den bilen er alt for stor og tung til rudskogen.

Rudskogen er vell egentlig en motorsykkel bane.

Men gi meg heller en escort cossie med 350 ærlige hester.

Så tror jeg nokk den vill kjøre ræven av den skyline.

Hjelper ikke emd alt mulig plastikk dill alle veier heller, som sikkert motviker alt av vintunell testing osv. som nissan har prøvd og få til.

Og når differ osv. ikke virker som de skall på bilen heller så gjør jo ikke det ting bedre.

Wastgaten henger ut under motoren nesten, ett eget rør og kreier. Første gang noen kutter en sving og komemr opp på curvs`en, så er den laveste pungt på bilen. Så reiner med den er vekke da ja.

Nei er en utstillingsbil det der, men kan sikkert hende den kan sette noen raske 402M tider. for de som liker rattlåsracing er jo det supert.

Edited by GranadaMK1

Granada MK1 Sta.Vogn Chevy V8 1977mod

Capri MK1 1300GT 2.0 Cosworth 1969mod

Chevy Silverado pickup 6.6TDI 2001mod

Chevy Corvette Stingray L82 1976mod

Link to comment
Share on other sites

Fonnes er nok blandt dem få som kan kjøre denne skylinen til kim, kim er pingle når han kjører den, han ble grise frakjørt X antal ganger av en sierra 4x4 med 330 oppsett. og så skylder han på at han har så stor turbo at han må ha lang rett vei for å klare å kjøre den, fy F*** for en ***********. ka e vitsen med en slik bil når han ikke klarer å kjøre den?? F******de ****..

 

:angry:

 

kem som helst klarer å kjøre fra denne bilen når eier kjører den.. men ikke når Fonnes kjører

 

 

Edit: blir så pisst over at folk skruyter denne bilen opp i skyene. dere skulle visst litt mer enn det dere gjør, ikke tro på alt som blir fortalt, eller det dere ser.. mye som ikke er slik som det skal være ;)

Edited by Combatkit
Link to comment
Share on other sites

Skylinen veier 190 kg mere en escort cosworth, og den har 10 år nyere teknologi og utvikling, + 550 hk mer en den 350 ærlige hk som sitter i escorten, tror escorten vil slite BIG TIME mot skylinen gitt. er en film på japan auto dere burde se, fy **** og den hvite skylinen går på bana :D

 

Her er filmen

 

http://www.japanauto.no/Video/amuse_supra_...nes_skyline.wmv

 

Kos dere

 

Og jeg tror ikke nissan tenkte på oss bønder i nord når dem lagde skylinen, tenk dere nuberring escort mot skyline :P :lol:

Link to comment
Share on other sites

Fikk nettopp en kjempe ide!

Ser at mange forguder disse japanblikkene så nå som Autofil Larsen kjører Norge rundt med Tuningkonseptet sitt så er vel snart Bergen by ett sted han skal besøke? Og da bør vel denne babyblåplastrakketten være 1 av de 2 som skal plukkes ut i Bergen til finalen på Gardermoen. Og der er det ett langt strekke. Det vet alle som har vært på Gardermoen.

Hadde vært morro for i finalen stiller Mydland Granadan, Cosworth og eldre V8.

 

Så nå er det bare å stille opp eier som bil for å vinne den prisen som virkelig teller! Nei, det er ikke LCDprisen..

Link to comment
Share on other sites

Tror forsatt en bra bygget escort cossi tar den på rudskogen...

Noe alle den alxander P. brukte i gatebilracing serien. Med ett par hester ekstra kansje.

Sier ikke att cosworth tar alt heller. Men mange cossier tar denne skylinen.

En skyline bygget for bane og ikke show. er nokk en hard nøtt for de fleste biler...

Granada MK1 Sta.Vogn Chevy V8 1977mod

Capri MK1 1300GT 2.0 Cosworth 1969mod

Chevy Silverado pickup 6.6TDI 2001mod

Chevy Corvette Stingray L82 1976mod

Link to comment
Share on other sites

Så vidt jeg vet har denne bilen coilovers. Jeg hater plasten på bilen, men elsker innholdet, minus eiern da..

 

 

Coilovers er jo fint, men hjelper lite viss eiger ikke vet hvordan det skal stilles inn.

Ikke det att jeg vet noe om han vet det da men, når du ikke klarer og kjøre fra en rød 4x4 cossie.

Da er det liksom påtide og gå nye veier, kansje begynne med strikking eller noe.

Granada MK1 Sta.Vogn Chevy V8 1977mod

Capri MK1 1300GT 2.0 Cosworth 1969mod

Chevy Silverado pickup 6.6TDI 2001mod

Chevy Corvette Stingray L82 1976mod

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
helt rett clinton, er samme fyr som hadde den bmw. en kompis av meg satt på med den i dag, gikk noe J******.. ca 600-700 hk med vanlig bensin, og vel 1000 hk med flybensin, sa han da, men tror mitt :rolleyes:

 

 

1000 hk med parafin? Går bilen på parafin? Rart. Du vet vel at flybensin er 100 % ren parafin?

Link to comment
Share on other sites

1000 hk med parafin? Går bilen på parafin? Rart. Du vet vel at flybensin er 100 % ren parafin?

 

 

ikke nødvendig vis 100% ren, kan også være x antall % nitro i blandet også, kjørte med det på fjærstyrt bil`n og det, med 12% nitro..

 

Men det han han helt sikkert mente var race fule, 102 oktan eller noe...

Link to comment
Share on other sites

For å gjøre det til en kort historie.Kim eier bilen,Rune har skrudd,polly begynt å mappe den,ringstad mappet ferdig. En cosworth eier eirik kjørte den på rudskogen,til camsensoren på eksos kammen løsnet fordi den ikke var shimset og festet skikkelig...Ellers gikk bilen greit nok når den spant på et hjul ut av langsvingen. Ja det skal være 4x4 orginalt...

 

Ellers var det vel en siræva cosworth som kjørte fra den i bergen tidligere i sommer.... :D

Link to comment
Share on other sites

For å gjøre det til en kort historie.Kim eier bilen,Rune har skrudd,polly begynt å mappe den,ringstad mappet ferdig. En cosworth eier eirik kjørte den på rudskogen,til camsensoren på eksos kammen løsnet fordi den ikke var shimset og festet skikkelig...Ellers gikk bilen greit nok når den spant på et hjul ut av langsvingen. Ja det skal være 4x4 orginalt...

 

Ellers var det vel en siræva cosworth som kjørte fra den i bergen tidligere i sommer.... :D

:lol:

men kim har jo ikke peiling på å kjøre den bilen heller då.. :rolleyes: :P

Link to comment
Share on other sites

den skyline der er fin og se på, men hvorfor bygger han en så stor motor vist han kun skal bli sett i depo jeg trur nok han har bygd xxx antal hk for å kjøre den på bane. så da får han trene litt i smug i vinter så kan det jo hende han kan overaske sånn som mange andre har gjort før han

aktiv dyslektiker

 

 

for oss som liker escort før 1980

Link to comment
Share on other sites

Ikke alle er like,jeg gjør det fordi jeg har det utrolig gøy. Om det bare er meg alene som er ute og leker meg,eller om noen sitter på,eller om 20000 mennesker ser på... det driter jeg egentlig i...

 

Det gøyeste å dra på er uansett merketreff. Mye kjøring,hyggelige folk osv..

 

Gatebil er jo bare dem gutta med mye penger som er kule! Gatebil er ikke det liksom for gatebiler? skal ikke gatebiler ha skilt? hvor mangen av dem grom bilene som noen kaller det 'har skilt?

 

 

Og noen gjør det pga RESPECT!!

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...