Guest mr_doodee Posted August 20, 2005 Share Posted August 20, 2005 hei!radiatoren min lekker noe helt inn i helvete. så eg lure på om och radiator passer på doch, altså om de er like, for eg gidder isje noe modding!! Roger Link to comment Share on other sites More sharing options...
LordSnick Posted August 20, 2005 Share Posted August 20, 2005 mener de har ut/inntak på forskjellig sted så tror ikke det funker..med mindre du snur den oppned eller no 91' Sierra Cosworth 4x4 Moondust50% eier av en 74' Consul coupe 2.0L med 80 talls hjemmelaget styling i stål. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest mr_doodee Posted August 20, 2005 Share Posted August 20, 2005 mener de har ut/inntak på forskjellig sted så tror ikke det funker..med mindre du snur den oppned eller no<{POST_SNAPBACK}> neij det er uaktuelt, skal være dønn;) Link to comment Share on other sites More sharing options...
mikke Posted August 20, 2005 Share Posted August 20, 2005 de har uttak på forskjellig sted ja. passer ikke helt nei. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts