to far gone Posted August 17, 2005 Posted August 17, 2005 hugger is å en del deler igjen pm eller tlf 41329263 for info har ikke fram eller bakfanger det er solgt .. HAR MYE FORD DELER SIERRA/TAUNUS PM VED SPØRSMÅL
Peet Posted August 17, 2005 Posted August 17, 2005 kor e delene?? trenger de 2 platene som holder traversen på plass bak.. må ikke være rustet i stykker.. sånn som mine e..
to far gone Posted August 18, 2005 Author Posted August 18, 2005 kor e delene?? trenger de 2 platene som holder traversen på plass bak.. må ikke være rustet i stykker.. sånn som mine e.. <{POST_SNAPBACK}> skal ordne det de er greie å sende send en pm du med adresse HAR MYE FORD DELER SIERRA/TAUNUS PM VED SPØRSMÅL
to far gone Posted August 18, 2005 Author Posted August 18, 2005 ka ska du ha for de då? <{POST_SNAPBACK}> 100lapp HAR MYE FORD DELER SIERRA/TAUNUS PM VED SPØRSMÅL
Guest Hooligan Posted August 18, 2005 Posted August 18, 2005 kan du fikse meg en is bensinpumpe?? hvis du kan, hva ska du ha for den??
to far gone Posted August 18, 2005 Author Posted August 18, 2005 kan du fikse meg en is bensinpumpe?? hvis du kan, hva ska du ha for den??<{POST_SNAPBACK}> sorry solgt HAR MYE FORD DELER SIERRA/TAUNUS PM VED SPØRSMÅL
to far gone Posted August 28, 2005 Author Posted August 28, 2005 bilen går snart på søpla så hyl ut det som er igjen går billig HAR MYE FORD DELER SIERRA/TAUNUS PM VED SPØRSMÅL
Janna Posted August 28, 2005 Posted August 28, 2005 3 eller 5 dørs? farge og stand på dører? Bilder av mine tidligere cosworth http://www.fordclubnorway.no/forum/topic/12870-alle-mine-biler/
to far gone Posted August 28, 2005 Author Posted August 28, 2005 3 eller 5 dørs? farge og stand på dører?<{POST_SNAPBACK}> fem dørs sorte dører grei stand har også to hvite dører HAR MYE FORD DELER SIERRA/TAUNUS PM VED SPØRSMÅL
Guest jaredboy Posted August 28, 2005 Posted August 28, 2005 Hvordan står det til med motoren? Trenger kanskje en topp!
to far gone Posted August 28, 2005 Author Posted August 28, 2005 Hvordan står det til med motoren? Trenger kanskje en topp!<{POST_SNAPBACK}> har solgt den har en til men vil ikke dele den er meget bra motor ikke tikk eller noe annet av ulyder selges komplett med gir å det som eventult noen trenger for å bygge om til is HAR MYE FORD DELER SIERRA/TAUNUS PM VED SPØRSMÅL
Guest AnDtHo Posted August 30, 2005 Posted August 30, 2005 Hvordan står det til med motoren? Trenger kanskje en topp!<{POST_SNAPBACK}> har solgt den har en til men vil ikke dele den er meget bra motor ikke tikk eller noe annet av ulyder selges komplett med gir å det som eventult noen trenger for å bygge om til is <{POST_SNAPBACK}>Trenger iS bensintank..
to far gone Posted August 30, 2005 Author Posted August 30, 2005 Hvordan står det til med motoren? Trenger kanskje en topp!<{POST_SNAPBACK}> har solgt den har en til men vil ikke dele den er meget bra motor ikke tikk eller noe annet av ulyder selges komplett med gir å det som eventult noen trenger for å bygge om til is <{POST_SNAPBACK}>Trenger iS bensintank.. <{POST_SNAPBACK}> mulig jeg kan ordne det ja pm eller ring meg 41329263 HAR MYE FORD DELER SIERRA/TAUNUS PM VED SPØRSMÅL
Recommended Posts