Finken Posted August 13, 2005 Share Posted August 13, 2005 Hva ligger den orginale lade sperra på??Prøvde akkurat og skru opp trykket litt... fikk 0,7-0,8 bar...Vet ikke om den er chippa... Ford Escort RS Cosworth 92' Nissan Skyline R32 GT-R V-specII Ford Escort Rs Turbo 86' "død" Ford Scorpio 2.5 TD 90' "spiker" Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tombra Posted August 13, 2005 Share Posted August 13, 2005 Skal sperre på ca 0,7 Bar orginalt Escort RS Turbo Mondeo 4x4 Capri MK3 GT4 Pajero 4x4 Dynapac F141 6WD Link to comment Share on other sites More sharing options...
hår ball Posted August 13, 2005 Share Posted August 13, 2005 0,72 for å vær helt nøyaktig Link to comment Share on other sites More sharing options...
Finken Posted August 13, 2005 Author Share Posted August 13, 2005 Da burde de være chip på den da.... merker man at den sperrer på noen måte eller.. Ford Escort RS Cosworth 92' Nissan Skyline R32 GT-R V-specII Ford Escort Rs Turbo 86' "død" Ford Scorpio 2.5 TD 90' "spiker" Link to comment Share on other sites More sharing options...
hår ball Posted August 13, 2005 Share Posted August 13, 2005 er tenninga som slutter når du overgår 0,7-0,8 bar, du kan jo altids trekke av slangen på amal ventilen å da får du lada max, men er meget sannsynlig at du kommer til å skjære dritt`n da vertfall visst du kjører med d slik i lengden, du tar topp pakning vertfall.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Finken Posted August 13, 2005 Author Share Posted August 13, 2005 har gruppe a toppakning.... kjente at den drog dårligere når den kom over 0,8..kan de være dumpen som er litt slakk?? kjører jo 0,6 til vanlig0,9-1,0bar nå.. må vell skru den ned igjen til 0,6, er vel ikke så sunt i lengda de der Ford Escort RS Cosworth 92' Nissan Skyline R32 GT-R V-specII Ford Escort Rs Turbo 86' "død" Ford Scorpio 2.5 TD 90' "spiker" Link to comment Share on other sites More sharing options...
hår ball Posted August 13, 2005 Share Posted August 13, 2005 1bar er max hva jeg hadde kjørt på vertfall... skall du mye over en bar så bør du ha større intercooler,kvassere cam er igrunn en bra innvestering å... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Finken Posted August 13, 2005 Author Share Posted August 13, 2005 har skrudd ned igjen nå... de er kvassere cam på den... kent cam...må nok få tak i en ny intercooler og, men de får bli med tida... Er nok av andre ting å fikse på Ford Escort RS Cosworth 92' Nissan Skyline R32 GT-R V-specII Ford Escort Rs Turbo 86' "død" Ford Scorpio 2.5 TD 90' "spiker" Link to comment Share on other sites More sharing options...
RsTurboTaule Posted August 13, 2005 Share Posted August 13, 2005 har skrudd ned igjen nå... de er kvassere cam på den... kent cam...må nok få tak i en ny intercooler og, men de får bli med tida... Er nok av andre ting å fikse på <{POST_SNAPBACK}>har du -31actuator da? 88 Escort RSTurbo Link to comment Share on other sites More sharing options...
Finken Posted August 13, 2005 Author Share Posted August 13, 2005 garret t34... vet ikke åssen actuator som står på... står de på actuatoren eller?? Ford Escort RS Cosworth 92' Nissan Skyline R32 GT-R V-specII Ford Escort Rs Turbo 86' "død" Ford Scorpio 2.5 TD 90' "spiker" Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest dadda rst Posted August 13, 2005 Share Posted August 13, 2005 jeg kjører 1,5 bar uten problem jeg.men det er vel egentli ikkje å anbefale da.men med tillegs sprut så går d det. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Finken Posted August 13, 2005 Author Share Posted August 13, 2005 Hva har du gjort med bilen da???? utenom tilleggsspruten... Ford Escort RS Cosworth 92' Nissan Skyline R32 GT-R V-specII Ford Escort Rs Turbo 86' "død" Ford Scorpio 2.5 TD 90' "spiker" Link to comment Share on other sites More sharing options...
hår ball Posted August 13, 2005 Share Posted August 13, 2005 ***** daniel, med org stepla du fikk fra meg? regner med at det den orginal turboen plystrer rimelig godt da Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest dadda rst Posted August 13, 2005 Share Posted August 13, 2005 ja me original stempla ja turbon er snart klar for bytte no..he he arti fordi. Link to comment Share on other sites More sharing options...
hår ball Posted August 13, 2005 Share Posted August 13, 2005 pass på så den får nokk suppe så kanskje de holder ei stund å, men blir d manko på suppe regner jeg med det blir kikke hull i de Link to comment Share on other sites More sharing options...
OleK Posted August 16, 2005 Share Posted August 16, 2005 jeg kjørte med std ke-jet, t34 og 1.35 bar og dette endte med 2 brente stempler, brent toppakning og sår i toppen... morro så lenge det varte, men ***** så mye lag det var med t34'n... ellers skal ladetrykksperra sperre på 0.72 bar, men den tillater høyere trykk i opptill 3 sekunder, før den kutter tenninga...mener også bestemt at trykksperra ble heiset litt på 90'spec-bilene, men er ikke helt sikker... Cosworth! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Liero Posted August 16, 2005 Share Posted August 16, 2005 88spec(86-89mod) ladet 0.5bar originalt, mens 90spec modellen ladet 0.7bar originalt. Hva ladetrykksperren var vet jeg ikke... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now