Guest Nos Posted August 12, 2005 Share Posted August 12, 2005 HÆLLÆYS Fikk et problem med en 90mod 2.0 EFI kjente motoren begynnte å gå litt rart, så jeg tenkte å undersøke litt. Tok ut 4. pluggledning og motoren gikk likkens. Tok ut pluggen og satt den i ledningen, så turnet motoren og det var gnist. Så kjente jeg på pluggen og den var helt tørr! Så da lurer jeg på om det kan være 4. dyse som er ulydig?Er det vanlig at det blir feil med de? Link to comment Share on other sites More sharing options...
RsMuffe Posted August 13, 2005 Share Posted August 13, 2005 HÆLLÆYS Fikk et problem med en 90mod 2.0 EFI kjente motoren begynnte å gå litt rart, så jeg tenkte å undersøke litt. Tok ut 4. pluggledning og motoren gikk likkens. Tok ut pluggen og satt den i ledningen, så turnet motoren og det var gnist. Så kjente jeg på pluggen og den var helt tørr! Så da lurer jeg på om det kan være 4. dyse som er ulydig?Er det vanlig at det blir feil med de?<{POST_SNAPBACK}> det er helt nomalt at dyser avogtil tetter seg eller lekker eller blir def.hvis det er lenge siden du har byttet bensin-filter.. så bytt det oxo når du bytter dyse. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts