Robox Posted September 30, 2005 Share Posted September 30, 2005 (edited) stemmer... så det nå... Edited September 30, 2005 by Robox Link to comment Share on other sites More sharing options...
RsturboS2 Posted October 25, 2005 Author Share Posted October 25, 2005 eta beta joe de der ja.... lakkert i hvit av rdl.... hei... igjen.. litt gammel tråd men.. prøver og samle alle tingene jeg har tenkt på så jeg har litt bedre oversikt.. men finner ikke desse eta beta joe felgene.. Profesjonell rotekoppp ute på bedringens veg men får alltid motorstopp.I got Adhd whats your excuse ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
OleK Posted October 26, 2005 Share Posted October 26, 2005 jeg snakket med nordisk felgimport (www.felger.info) om disse felgene for 3 (?) år siden og da hadde de gått ut av produsjon... men ring dem og spør om de vet noe.... Cosworth! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest mazdafun Posted October 26, 2005 Share Posted October 26, 2005 scanstyling i danmark (www.scs.dk) er også forhandler for Eta B, men de ser ut til å være borte fra denne siden også.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts