Guest rune Posted November 15, 2003 Posted November 15, 2003 Hei, Jeg har en håndbrems som bare virker på venstrehjulet, har prøvd å stramme wiren under men det hjelper tydligvis ikke. De vanlige bremsene virker bra på alle hjul (testet på eu kontroll) men ikke på håndbremsens høyere bakhjul.. Noen tips her inne?
mr.president Posted November 15, 2003 Posted November 15, 2003 det kan jo være at den lille spaken som sitter på bremseskoen er blitt skjeiv eller har røket.MVHMR.President Jeg vet stemmene inni hodet mitt ikke er riktige, men de har noen fantastiske ideer.
WingDude Posted November 15, 2003 Posted November 15, 2003 Hei, Jeg har en håndbrems som bare virker på venstrehjulet, har prøvd å stramme wiren under men det hjelper tydligvis ikke. De vanlige bremsene virker bra på alle hjul (testet på eu kontroll) men ikke på håndbremsens høyere bakhjul.. Noen tips her inne?Først sjekk om det er bevegelse i wiren på begge sider, ta av tromlene og få en til å dra i hånbrekket mens du ser.Er det bevegelse på begge sider, må du justere bremseskoene etter manuelt, i værste fall skifte en av selvjusteringene, de kan ofte ruste fast, eller bli slitt ut.
Guest Kjell Tring Posted May 1, 2005 Posted May 1, 2005 Tips for å få håndbrekk gjennom eu kontroll, sierra 87 med skiver bak ok klosser, men null virk på brekket, har stramma inn slakken på wiren
Recommended Posts