Jump to content

diff


Guest woodboy

Recommended Posts

Komfort: Nå er Audi generellt sett tungt understyrt, så i gitte situasjoner vil bruk av sperre på en Audi være katastrofalt for kjøreegenskapene. På vanlige baktrekkere stiller det seg noe anderledes.

 

A_ngivelilg

U_nderstyrer

D_en

I_ntenst

 

Ps. Jeg er mekaniker på Audisenter Skøyen... :P

Bilmekaniker / tekniker

01' Honda VTR SP-1

95' Frosk stv. 2,0 DOHC

A BE (før 19.01.2013) C D

 

Women don't really wanna hear men's opinion,

they just wanna hear their opinion in a deeper voice

Link to comment
Share on other sites

Guest Komfort
Komfort: Nå er Audi generellt sett tungt understyrt, så i gitte situasjoner vil bruk av sperre på en Audi være katastrofalt for kjøreegenskapene. På vanlige baktrekkere stiller det seg noe anderledes.

 

A_ngivelilg

U_nderstyrer

D_en

I_ntenst

 

Ps. Jeg er mekaniker på Audisenter Skøyen... :P

 

he he! Ja det er helt riktig! Er glad for å være tilbake til Ford 4x4 ivertfall, det er suverent :)

Link to comment
Share on other sites

Guest JvhCossie

Må legge til at UTEN den sperra på Qattro'n får man ikke sladd.... har kjørt både Ford 4x4 og Quattro og vi påsta åt hvis man satser nok og tør oppfører disse bilene seg omtrent likt...

 

Hadde en Sierra Stv en gang uten sperre og denne var MEGET lunefull... 1 hjulsspinn en god stund til man fikk sleng så svatt den rundt... skar diffen i løpet av vinter'n og bilen ble knall å kjøre... :)

 

En kamerat har sveisa diff på Lada'n sin og den sladder strøkent på 2 gir... :)

Link to comment
Share on other sites

Må legge til at UTEN den sperra på Qattro'n får man ikke sladd.... har kjørt både Ford 4x4 og Quattro og vi påsta åt hvis man satser nok og tør oppfører disse bilene seg omtrent likt...

 

Hadde en Sierra Stv en gang uten sperre og denne var MEGET lunefull... 1 hjulsspinn en god stund til man fikk sleng så svatt den rundt... skar diffen i løpet av vinter'n og bilen ble knall å kjøre... :)

 

En kamerat har sveisa diff på Lada'n sin og den sladder strøkent på 2 gir... :)

 

 

offtopic:

Eg sveisa diffen på en Toyota Carina 82mod, og drifta med den og det var gøyt.

Gjekk godt den, fy fan så mye gøy eg hadde med den bilen, spes, vinter og våt vei.

 

Ville gått for quaife atb. kosta 10900kr på www.rsmotorsport.no,

eller en stander 2wd som eg har

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...