Guest Julle Posted August 8, 2005 Posted August 8, 2005 noe som må byttes når man gjør dette? noen som veit om noen som er flinke, raske og billige som gjør detta? i oslo og akershus området!!
WingDude Posted August 8, 2005 Posted August 8, 2005 Glem det du, cosworth har hydrauliske ventilløftere. Hvis dem tikker så er det andre årsaker til det.
Guest Julle Posted August 10, 2005 Posted August 10, 2005 ok.. viste ikke det jeg.. hva kan det være da?
Brødbilsjåfør'n Posted August 10, 2005 Posted August 10, 2005 Dårli olje eller utslitte løftere. *993Ståle* Besøk min nettside
bige Posted August 10, 2005 Posted August 10, 2005 kjøp deg 20 l olje på biltema , 4 nye olje filter , 3 motor rens (til og ha i olje for og rense motor innvendig) og bruk en helg til og rense motoren . OBS følg bruksanvisningen .Mye av "problemene" ligger i de små tilførsels kanalene til ventil løfterene går tett pga lange olje bytte intervaller .Eneste som kan bli problemer er tilførselen til turboen , det kan løsne dritt og tette smøringen . Noen andre som har noen annen løsning ?
rscosworth Posted August 10, 2005 Posted August 10, 2005 riv av toppen og send den til full overhaling og porting. da vil dem sikkert stake opp kanalene samtidig som man får en flunke strøken topp
WingDude Posted August 10, 2005 Posted August 10, 2005 Motor-rensen vill jeg kanskje ha handla et annet sted, et kvalitetsprodukt skader ikke der.Hjelper ikke dette ville jeg staka opp de nevnte oljetilførsel-kanalene til løfterne, hjelper ikke dette ville jeg bytta løftere. Aller først ville jeg målt oljetrykket.
bige Posted August 11, 2005 Posted August 11, 2005 Motor-rensen vill jeg kanskje ha handla et annet sted, et kvalitetsprodukt skader ikke der.Hjelper ikke dette ville jeg staka opp de nevnte oljetilførsel-kanalene til løfterne, hjelper ikke dette ville jeg bytta løftere. Aller først ville jeg målt oljetrykket.<{POST_SNAPBACK}>enig i det . Det var mere olja og filter , siden bilen ikke skal "kjøres" men bare rense løfterene .
Guest Julle Posted August 11, 2005 Posted August 11, 2005 har skifta olje nå, en go del av tikkinga ble borte, men de kommer sånn innimellom.. hvordan kan jeg måle oljetrykket?
WingDude Posted August 11, 2005 Posted August 11, 2005 Enklest å koble seg innpå tilførselen til turbon ja. Men ville uansett hatt en permanent løsning jeg, med instrument på dashbordet, da kobler du deg til med t-stykke på oljetrykksbryteren, over starteren.
Guest Julle Posted August 11, 2005 Posted August 11, 2005 bilder av tingene dere snakker om hadde hjulpet masse, da jeg ikke er helt rå på hva alt heter..
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now