Mondeo Power Posted August 10, 2005 Share Posted August 10, 2005 må du ikke snakkes driiit om sierran min nå da. .. for den kom rundt banen.. sidelengs <{POST_SNAPBACK}> Det var ikke bilen din jeg tenkte på morty, tok faktisk noen bilder av deg på banen.De ble ikke så veldigt bra siden det var på så lang avstand. (se signaturen min for bilder) Link to comment Share on other sites More sharing options...
cossie_storm Posted August 10, 2005 Share Posted August 10, 2005 kommer video i morgen. litt fra slette før slakteren hehehe Cosworth 88 sedan prosjekt-klar 05-06-07-08 jajaSierra med scorpio cosworth motor 90 mod Link to comment Share on other sites More sharing options...
ford-racing Posted August 10, 2005 Share Posted August 10, 2005 Fikk lurt med fatter`n noen runder på banen med Fiestan. Her er en liten in-board film som viser hvordan det gikk. Det var glatt både på vei til treffet (som brutter`n oppdaget) og på banen (som flere oppdaget) hehe<{POST_SNAPBACK}> Artig å se at Fiesta'en hang med cossiene... og vel så det..hehe <{POST_SNAPBACK}> den hvite sedan du mener? "Don`t find fault, find a remedy; anybody can complain" ~Henry Ford Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mondeo Power Posted August 11, 2005 Share Posted August 11, 2005 Noen som vet om et sted jeg kan laste opp litt filmklipp fra treffet? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest AnDtHo Posted August 15, 2005 Share Posted August 15, 2005 Har kasta sammen en liten film fra treffet.. Pga bånnbredde er den kun tilgjengelig for brukerne av forumet vårt.. Klikk her.. Forumet er forsåvidt åpent for alle.. Men sjangsen for at sinnsykt mange laster ned er ikke så stor når du må regge deg for å få lasta ned filmen.. Til de som regger, ikke gjør det kun for filmens skyld.. Vi trenger aktive brukere! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts