Robox Posted August 6, 2005 Share Posted August 6, 2005 var det et bra treff eller? noen som har fått tatt noe særlig bilder? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest AnDtHo Posted August 6, 2005 Share Posted August 6, 2005 Var bra treff dette.. Det regna en del, men mye fete biler og jeg fikk endelig prøvd bil på bane.. Jeg kommer nok til å gjøre det igjen.. Noen som vet om det var flere 2.0 lat på banen i dag? Link to comment Share on other sites More sharing options...
NEXr4i Posted August 6, 2005 Share Posted August 6, 2005 hmm var vel en grå en det. Tracid ell no.. men han fikk jo et møte med murveggen mot depo. STAKKAR.. ellers var det BRA oppmøte. men det sto FEIL PRIS på nettet. kosta jo f... 100 spenn pr pers. legger ved no bilder av 1. kjøringa.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
triggerhappy Posted August 6, 2005 Share Posted August 6, 2005 ALT ALT for mye andre merker som slapp utpå. Hvorfor i h***** skal man stå 15 min i kø bak nissan, BMW, Auda osv på et FORD-treff? Elendig!!!!! Ellers et bra, men vått treff. -x 1988 Ford Sierra Cosworth Link to comment Share on other sites More sharing options...
NEXr4i Posted August 6, 2005 Share Posted August 6, 2005 her Link to comment Share on other sites More sharing options...
Denes Racing Posted August 6, 2005 Share Posted August 6, 2005 Jeg hadde så moro av han som kjørt f250! Snakk om å brike bilen men. hehe. nei det var et bra treff. bare synd med det været... Link to comment Share on other sites More sharing options...
NEXr4i Posted August 6, 2005 Share Posted August 6, 2005 herregud å mye cosworther det var der. går ann at folk med noe annet enn cossie kan få ut fingern sin og komme å da..!! hehe.. SHIKKELIG BRA TREFF ASS..!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zetec-S Posted August 6, 2005 Share Posted August 6, 2005 Kem sin blå Fiesta Zetec-S var det? Gikk den bra eller? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest thorbis Posted August 6, 2005 Share Posted August 6, 2005 er vel en fra hønefoss eller no rundt her trur jg. er ganske pen hvertfall. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trond_V Posted August 6, 2005 Share Posted August 6, 2005 er til salgs og, ser det ut tilhttp://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.p...emplate=default Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest spartababe Posted August 6, 2005 Share Posted August 6, 2005 Alt var bra utenom været, og som triggerhappy sa, de andre merkene.. Om man ikke visste at det var ett Ford treff, kunne det vært hva som helst... Men.. Cosworth treffet var helt rått!!!Jeg fikk sitte på med Homemade her fra forumet Link to comment Share on other sites More sharing options...
triggerhappy Posted August 6, 2005 Share Posted August 6, 2005 (edited) Ja Cosworth-treffet var knall. Gøy å få prøvd seg på bane selv om det ikke gikk så fort..... Edited August 6, 2005 by triggerhappy -x 1988 Ford Sierra Cosworth Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest spartababe Posted August 6, 2005 Share Posted August 6, 2005 Hehe, da jeg skulle betale sa han ene: 100 kr per pers skal jeg ha av deg da.. Jeg bare.. Ehh, det koster 50, det stod det på nettet hvertfall.. Da sa han, at det ikke var de som hadde skrevet prisen? wtf? Hehe, men de 100 kr var jo verdt det da, så gjorde ingenting igrunn.. Synd det ble dritt vær, men shitt au! Link to comment Share on other sites More sharing options...
morty999 Posted August 6, 2005 Share Posted August 6, 2005 morro ja sierran sladda og snurra litt og.. hehe Link to comment Share on other sites More sharing options...
cossie_storm Posted August 6, 2005 Share Posted August 6, 2005 hehe var artig der. dårlig gjort at du ikke stoppa opp når vi hadde lunjs morten.. hehe stod parkert i sand grøfta... hehe Cosworth 88 sedan prosjekt-klar 05-06-07-08 jajaSierra med scorpio cosworth motor 90 mod Link to comment Share on other sites More sharing options...
morty999 Posted August 6, 2005 Share Posted August 6, 2005 haha.. skulle du sandblåse understellet eller? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest spartababe Posted August 6, 2005 Share Posted August 6, 2005 morro ja sierran sladda og snurra litt og.. hehe<{POST_SNAPBACK}> Så deg jeg seh!! Hehe.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest 2qute Posted August 6, 2005 Share Posted August 6, 2005 Vi døpte deg om i dag, morty....Nytt navn: Snurre Sprett!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest spartababe Posted August 6, 2005 Share Posted August 6, 2005 Vi døpte deg om i dag, morty....Nytt navn: Snurre Sprett!!! <{POST_SNAPBACK}> Haha, genialt!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest 2qute Posted August 6, 2005 Share Posted August 6, 2005 Her er det litt bilder... My Webpage Link to comment Share on other sites More sharing options...
Syvers Posted August 6, 2005 Share Posted August 6, 2005 Beste treffet i år + at bobba gjorde meg enda mere frelst av cosworth kjøringa si Link to comment Share on other sites More sharing options...
ford Posted August 6, 2005 Share Posted August 6, 2005 Fikk lurt med fatter`n noen runder på banen med Fiestan. Her er en liten in-board film som viser hvordan det gikk. Det var glatt både på vei til treffet (som brutter`n oppdaget) og på banen (som flere oppdaget) hehe Link to comment Share on other sites More sharing options...
morty999 Posted August 7, 2005 Share Posted August 7, 2005 Vi døpte deg om i dag, morty....Nytt navn: Snurre Sprett!!! <{POST_SNAPBACK}> hehe... sånn er det... aldri kjørt på bane på rein før og hatt lappen i 1 uke og 1 dag så blir det sånn Link to comment Share on other sites More sharing options...
morty999 Posted August 7, 2005 Share Posted August 7, 2005 jeg vil også takke Homemade her ute for lån av garasje og løftebukk og masse hjelp.. så jeg fikk sveist igjen eksoslekasjen min.. Tusen takk for hjelpen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest HUGO Posted August 7, 2005 Share Posted August 7, 2005 Tok et par bilder jeg også...kult treff, men lit kjipt vær Glemte seff. grenseren min med hette og ble stiv som f i nakken. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts