Guest clapton Posted August 3, 2005 Posted August 3, 2005 motor`n er i bra stand.. ny toppakning, alle ventilstyringene er byttet, ny kjede, ventiltettninger og alt annet av pakninger er byttet. 5500,-har også en annen motor med sprukket topp jeg selger deler av.
Guest mr_doodee Posted September 10, 2005 Posted September 10, 2005 du har ikke vakumslangen som går inn i bremsekraftforsterkeren? med propp og slange? går inn på insuget? eg ønskjer å kjøpe vist du har!!
Guest clapton Posted September 10, 2005 Posted September 10, 2005 mr_doodee said: du har ikke vakumslangen som går inn i bremsekraftforsterkeren? med propp og slange? går inn på insuget? eg ønskjer å kjøpe vist du har!!<{POST_SNAPBACK}> jo det tror jeg at jeg har, skal sjekke opp etterpå jeg.
Guest mr_doodee Posted September 10, 2005 Posted September 10, 2005 clapton said: mr_doodee said: du har ikke vakumslangen som går inn i bremsekraftforsterkeren? med propp og slange? går inn på insuget? eg ønskjer å kjøpe vist du har!!<{POST_SNAPBACK}> jo det tror jeg at jeg har, skal sjekke opp etterpå jeg.<{POST_SNAPBACK}> flott!klarer du å gjøre det før 12?
Guest daffy- Posted September 15, 2005 Posted September 15, 2005 Er motoren fortsatt komplett og til salgs? km- stand og årsmodell?
frode Posted September 15, 2005 Posted September 15, 2005 er veldig interessert i en bunndel til en dohc jeg. den jeg har nå har jeg byttet stempelringene i for en stund tilbake, men nå er det første stempelet løst som pokker igjen, så da bruker den en god del olje. har du noe av interesse? trenger som sagt blokk m/innmat.. '95 Mercedes C200 | x'97 Mercedes C230 | x'85 Mercedes 190E | x'97 Mercedes E280 | x'90 Nissan 200SX S13 | x'94 Mercedes E220 | x'91 Ford Sierra CLX Sedan (savner)
Guest clapton Posted September 16, 2005 Posted September 16, 2005 daffy- said: Er motoren fortsatt komplett og til salgs? km- stand og årsmodell?<{POST_SNAPBACK}> den er solgt
Guest clapton Posted September 16, 2005 Posted September 16, 2005 frode said: er veldig interessert i en bunndel til en dohc jeg. den jeg har nå har jeg byttet stempelringene i for en stund tilbake, men nå er det første stempelet løst som pokker igjen, så da bruker den en god del olje. har du noe av interesse? trenger som sagt blokk m/innmat..<{POST_SNAPBACK}> hei! motoren er solgt, men jeg har enda en delemotor som har gått 170 tusen.. skal skru den opp og se hvordan den ser ut, tror egentlig den er rimelig bra
frode Posted September 17, 2005 Posted September 17, 2005 clapton said: frode said: er veldig interessert i en bunndel til en dohc jeg. den jeg har nå har jeg byttet stempelringene i for en stund tilbake, men nå er det første stempelet løst som pokker igjen, så da bruker den en god del olje. har du noe av interesse? trenger som sagt blokk m/innmat..<{POST_SNAPBACK}> hei! motoren er solgt, men jeg har enda en delemotor som har gått 170 tusen.. skal skru den opp og se hvordan den ser ut, tror egentlig den er rimelig bra<{POST_SNAPBACK}> ja! interessert jeg. hadde vært best å tatt en kompresjonstest på den.. er det mulig tror du? '95 Mercedes C200 | x'97 Mercedes C230 | x'85 Mercedes 190E | x'97 Mercedes E280 | x'90 Nissan 200SX S13 | x'94 Mercedes E220 | x'91 Ford Sierra CLX Sedan (savner)
Recommended Posts