Guest Martin Posted November 8, 2003 Posted November 8, 2003 Heisann. Er litt usikker ang. timing av reg reim.Har hørt av flere at man skal sette reimhjulet til veiva på trigger merket og ikke på det sporet som er rett ved siden av. Jeg mener at sporet i reimhjulet skal brukes, men når stempelet på nr.1 står på topp så ser det mere riktig ut at trigger tappen skal brukes.Blir derfor litt i tvil. Noen som har noen meninger om dette? Martin
WingDude Posted November 8, 2003 Posted November 8, 2003 Det stemmer at merket skal stå på triggermerket, hakket foran er tennings-merket, 16 grader FØR øvre dødpunkt.Når trigger merket står korrekt skal merkene på kamdrevet stå inn mot hverandre, plant med den øvre kanten på topplokket.På fordeleren synes jeg det er enklest å ta av fordelerlokket, og lokket under rotoren, rotoren settes på plass igjen og skal da peke direkte mot et hakk på kanten av fordeleren.
Guest Martin Posted November 8, 2003 Posted November 8, 2003 Ok. Da ble jeg litt klokere idag også.Fordeleren er ikke så viktig da jeg kjører fordelerløst. Takker og bukker. Mvh Martin
Guest Martin Posted November 9, 2003 Posted November 9, 2003 Se ser ja. Da får jeg gå i garasjen å time litt
Recommended Posts