Guest Hooligan Posted July 30, 2005 Posted July 30, 2005 Hvor kan eg kjøpe et bra og rimelig senkesett og powereflex foringer til sierraen min? Tenkte meg 45mm... Har kjøpt meg 16" kosei felger nå, så det ser ikke så bra ut når den er så høy
Espen Posted July 30, 2005 Posted July 30, 2005 Hvor kan eg kjøpe et bra og rimelig senkesett og powereflex foringer til sierraen min? Tenkte meg 45mm... Har kjøpt meg 16" kosei felger nå, så det ser ikke så bra ut når den er så høy <{POST_SNAPBACK}> Gundersen Sportscar i Råde! Mvh Espen - Ford Focus Titanium 2.0 TDCi 163hk stv. 2012 - - Ford Focus Titanium Sport 2010 - SOLGT FEBRUAR 2012 -
armani Posted August 1, 2005 Posted August 1, 2005 en vanlig sierra er ikke verdt h&r og powerflex-foringer.. koster jo mer enn bilen din! 2wd sierra cosworth
Guest zr50sl Posted August 2, 2005 Posted August 2, 2005 en vanlig sierra er ikke verdt h&r og powerflex-foringer.. koster jo mer enn bilen din! <{POST_SNAPBACK}> jaaha den der får du utdyp litt meir, greit nok h&r men foringene???????????????
Guest Hooligan Posted August 3, 2005 Posted August 3, 2005 bilen ska jo ombygges da armani, så trenger ikke komme spydige kommentarer!
Guest Hooligan Posted August 3, 2005 Posted August 3, 2005 en vanlig sierra er ikke verdt h&r og powerflex-foringer.. koster jo mer enn bilen din! <{POST_SNAPBACK}> og jeg lurte på hvor eg kan få kjøpt det ikke noe annet!
Recommended Posts