Guest Hovden Racing Posted July 28, 2005 Posted July 28, 2005 Selger interiør til sedan Cosworth... 88mod..Strøkent...
Guest Hovden Racing Posted July 28, 2005 Posted July 28, 2005 Er det ingen som vil ha strøkwnt interiør altså?
armani Posted July 29, 2005 Posted July 29, 2005 selger du bare forsetene for seg? isåfall pris? 2wd sierra cosworth
Guest Cosworth_91 Posted July 29, 2005 Posted July 29, 2005 selger du bare forsetene for seg? isåfall pris?<{POST_SNAPBACK}> Nei, han gjør ikke det.. Selges bare komplett
LordSnick Posted July 29, 2005 Posted July 29, 2005 hva følger med da? alt inni bilen eller utenom el anlegg? 91' Sierra Cosworth 4x4 Moondust50% eier av en 74' Consul coupe 2.0L med 80 talls hjemmelaget styling i stål.
Bdt Posted August 4, 2005 Posted August 4, 2005 Instrumenter,dashbord,ratt osv?????? COS it`s WORTH it!
Eivind U Posted August 4, 2005 Posted August 4, 2005 er ikke vipp på disse setene går jeg ut i fra?? -Taunus 75mod 2.8 2d sedan -Taunus 73mod 1.6 Stasjonsvogn
Guest Langnes Posted August 23, 2005 Posted August 23, 2005 Hei!Er interesert i Recaro stoleneHvor mye?
Guest turbosnurr Posted August 27, 2005 Posted August 27, 2005 Sør-Fron<{POST_SNAPBACK}> Hei venter på dump ventilen som du skulle sende fredag i forrige uke, har sendt deg pm og mail men ikkeno dump og ikke noe svar på mailer. Synes dette er USERIØST AV DEG. Når du klarer å sette inn anonnser så burte du klare i allefall å svare på pm eller mailer.
Guest Hovden Racing Posted August 28, 2005 Posted August 28, 2005 Sør-Fron<{POST_SNAPBACK}> Hei venter på dump ventilen som du skulle sende fredag i forrige uke, har sendt deg pm og mail men ikkeno dump og ikke noe svar på mailer. Synes dette er USERIØST AV DEG. Når du klarer å sette inn anonnser så burte du klare i allefall å svare på pm eller mailer.<{POST_SNAPBACK}> Jeg sendte deg da for svarte en PM der jeg skrev TYDELIG att jeg for svarte har rotet litt!! Jeg har heller ikke tatt noen betaling av deg! Jeg driver å flytter for tia så det er litt rotete rundt meg! SORRY DA
Guest turbosnurr Posted August 29, 2005 Posted August 29, 2005 Sør-Fron<{POST_SNAPBACK}> Hei venter på dump ventilen som du skulle sende fredag i forrige uke, har sendt deg pm og mail men ikkeno dump og ikke noe svar på mailer. Synes dette er USERIØST AV DEG. Når du klarer å sette inn anonnser så burte du klare i allefall å svare på pm eller mailer.<{POST_SNAPBACK}> Jeg sendte deg da for svarte en PM der jeg skrev TYDELIG att jeg for svarte har rotet litt!! Jeg har heller ikke tatt noen betaling av deg! Jeg driver å flytter for tia så det er litt rotete rundt meg! SORRY DA <{POST_SNAPBACK}> Går bra det har kjøpt helt ny nå, det er bare det at det er si irriterende å sette ting til salgs eller ønskes kjøpt her å alle sier jeg sender ditt kommer å henter datt men ingenting skjer. Opplever dette stadigt sorry!
Guest Hovden Racing Posted August 29, 2005 Posted August 29, 2005 Nei nei.. jeg som skal si sorry her.. Skulle jo sende den dumpen, men det er LITT rotete her nå...
Recommended Posts