Guest Meg Posted July 27, 2005 Posted July 27, 2005 Har en forsterker som yter: Ved 2ohm brokoplet yter forsterkeren hele 500w maks, 300w ved 4ohm og hele 250w ved 0.02% THD. Signalseparasjon > 90dB. Høy dempningsfaktor.Har en 250w 8 basser hva skal jeg gjøre for å koble den til.Forsterkeren er en 2 kanals. Hjelp!!!!
Robox Posted July 27, 2005 Posted July 27, 2005 har du bare en basser er det veldig lett å koble til.. det er en av + tilkoblingene på forsterkeren som er merket litt annerledes en den andre, svart ring rundt eller noe sånt(forskjellig fra forsterker til forsterker), du tar bare + fra bassen og setter på den + som er merket på forsterkeren, så tar du - fra bassen til - som er merket på forsterkeren.. that's it..
Guest Meg Posted July 27, 2005 Posted July 27, 2005 har du bare en basser er det veldig lett å koble til.. det er en av + tilkoblingene på forsterkeren som er merket litt annerledes en den andre, svart ring rundt eller noe sånt(forskjellig fra forsterker til forsterker), du tar bare + fra bassen og setter på den + som er merket på forsterkeren, så tar du - fra bassen til - som er merket på forsterkeren.. that's it.. <{POST_SNAPBACK}> Hvis det er to utganger er det ikke en måte å få høyere effekt ved å koble utgangene sammen på en måte slik at begge utgangene driver en basser
Guest Meg Posted July 27, 2005 Posted July 27, 2005 dette kan ikke være en US carvor forsterker?<{POST_SNAPBACK}> jepp noe billig skvup
Robox Posted July 27, 2005 Posted July 27, 2005 har du bare en basser er det veldig lett å koble til.. det er en av + tilkoblingene på forsterkeren som er merket litt annerledes en den andre, svart ring rundt eller noe sånt(forskjellig fra forsterker til forsterker), du tar bare + fra bassen og setter på den + som er merket på forsterkeren, så tar du - fra bassen til - som er merket på forsterkeren.. that's it.. <{POST_SNAPBACK}> Hvis det er to utganger er det ikke en måte å få høyere effekt ved å koble utgangene sammen på en måte slik at begge utgangene driver en basser<{POST_SNAPBACK}> det er akkurat det denne koblingen skal gjøre... forklarte meg bare litt dårlig... hvis du ser på høytalerutgangene på forsterkeren skal det være en tilkoblig på hver kanal som er merket litt spesielt, en svart ring rundt + tegnet for eksempel... hvis du kobler til + fra basseren på den og - fra basseren på det minustegnet som er merket har du brokoblet basseren... hvis du legger godviljen til skjønner du det jeg har tegnet under her...
Guest Meg Posted July 28, 2005 Posted July 28, 2005 har du bare en basser er det veldig lett å koble til.. det er en av + tilkoblingene på forsterkeren som er merket litt annerledes en den andre, svart ring rundt eller noe sånt(forskjellig fra forsterker til forsterker), du tar bare + fra bassen og setter på den + som er merket på forsterkeren, så tar du - fra bassen til - som er merket på forsterkeren.. that's it.. <{POST_SNAPBACK}> Hvis det er to utganger er det ikke en måte å få høyere effekt ved å koble utgangene sammen på en måte slik at begge utgangene driver en basser<{POST_SNAPBACK}> det er akkurat det denne koblingen skal gjøre... forklarte meg bare litt dårlig... hvis du ser på høytalerutgangene på forsterkeren skal det være en tilkoblig på hver kanal som er merket litt spesielt, en svart ring rundt + tegnet for eksempel... hvis du kobler til + fra basseren på den og - fra basseren på det minustegnet som er merket har du brokoblet basseren... hvis du legger godviljen til skjønner du det jeg har tegnet under her... <{POST_SNAPBACK}> Der ja Tusen takk nå er det bare å strekke kabel
Guest Hovden Racing Posted July 28, 2005 Posted July 28, 2005 Er sånn det står att det skal kobles på min Sony X-plod XM-754SX også....
Recommended Posts