morty999 Posted July 31, 2005 Author Share Posted July 31, 2005 tror jeg prøver meg på avs sport jeg... skal til sharif i morra og høre... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trond_V Posted July 31, 2005 Share Posted July 31, 2005 har gode erfaringer med tyfoon. Link to comment Share on other sites More sharing options...
morty999 Posted July 31, 2005 Author Share Posted July 31, 2005 prøvde noen nye dekk foran idag.. toyo etlannet.. funka som ****.. så nå slipper ræva først Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest -Maverick- Posted August 1, 2005 Share Posted August 1, 2005 har gode erfaringer med tyfoon.<{POST_SNAPBACK}> seriøst???eller prøver du bare å fyre opp diskusjonen igjen???tyfoon blir heller aldri utslitt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Julle Posted August 1, 2005 Share Posted August 1, 2005 bare ikke kjøp metzler, veit ikke om de lager til bil, men på mc er det hvertfall den største dritten når d er vått... er som å kjøre på olja is! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trond_V Posted August 1, 2005 Share Posted August 1, 2005 har gode erfaringer med tyfoon.<{POST_SNAPBACK}> seriøst???eller prøver du bare å fyre opp diskusjonen igjen???tyfoon blir heller aldri utslitt <{POST_SNAPBACK}> seriøst. har fint lite å utsette på de. på vått føre også. ikke prøvd de på bane, så vet ikkehvordan dfe oppfører seg etter noen runder med litt hardkjør. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Ford Gnomen Posted August 1, 2005 Share Posted August 1, 2005 Jeg er også godt fornøyd med Tyfoon. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts