JHS Posted August 10, 2005 Share Posted August 10, 2005 Har du faktisk kjørt en bil med høyreratt noen gang? Eller snakker du kun ut i fra hva du tror? Ut i fra dine innlegg så virker det jo som du faktisk ikke har noe erfaring. Og begynne og bygge om en RS500 for og få rattet på "riktig" side blir også rimelig tankeløst. Det jeg har kan knapt kalles erfaring, men har da prøvd.. Men ingen av dere "verdensmestere" har prøvd en sånn bil høyreratta, så det kan være det samme...dere kan få ha deres egen mening, mens jeg fastholder på min!Hallo!..Å bygge om en RS500 til venstreratt er da ikke mere tankeløst enn å bygge større motor, kraftigere drivverk, bedre understell osv osv. Gatebil eller løpsbil - RS500 er RS500 uansett **** hvordan dere snur og vender på det - selv om rattet blir plassert i baksetet og bilen blir ombygd til cab! - Dog ikke helt original, men hvor mange er det som er det da?Ingen her som har sagt noe om og være verdensmestere, og heller ikke noen som har sagt de har kjørt høyrerattet RS500. Og bygge andre motorer og skifte deler på en bil er heller ikke det samme som og forandre på ett karosseri, det må da du skjønne og... Og du har da fått med deg poenget om at RS500 er sjeldent, så hvorfor gjøre om på noe som er så skjeldent når du kan gjøre like mye fint med en vanlig vingebil? Da slipper du jo tross alt og bygge om alt som er Vet du forresten hvor mye jobb det er og bygge om en RHD bil til LHD? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Gaultier Posted August 10, 2005 Share Posted August 10, 2005 Ingen her som har sagt noe om og være verdensmestere, og heller ikke noen som har sagt de har kjørt høyrerattet RS500. Og bygge andre motorer og skifte deler på en bil er heller ikke det samme som og forandre på ett karosseri, det må da du skjønne og... Og du har da fått med deg poenget om at RS500 er sjeldent, så hvorfor gjøre om på noe som er så skjeldent når du kan gjøre like mye fint med en vanlig vingebil? Da slipper du jo tross alt og bygge om alt som er Vet du forresten hvor mye jobb det er og bygge om en RHD bil til LHD?<{POST_SNAPBACK}> Er ikke så store forandringa da..ingenting som "synes".. Poenget med å bygge om er å få den akkurat sånn som man vil ha den..(og det er aldri umulig å bygge den tilbake hvis man eventuelt selger til noen som vil det) Og når man har muligheten til å kjøpe en rs500 til en grei pris, hvorfor ikke gjøre det (ikke alle som har råd til begge deler), istedenfor en vanlig vingebil?...alle har jo vanlig vingebil idag...Ombygging?...sett og hørt litt - dog aldri gjort eller vært med på, men man kan da ikke være redd for litt arbeid? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now