Guest fåården Posted July 24, 2005 Share Posted July 24, 2005 den lugger når jeg holder den på en jevn fart/turtall.. har skiftet lmm og pluggkabler. lokk og rotor og plugger ser greit nokk ut egentlig.. er en 20i motor..noen som har hvært borti d før? senket tenningen så den akkurat klarer å holde seg i live da lugger den ikke... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Brødbilsjåfør'n Posted July 24, 2005 Share Posted July 24, 2005 den lugger når jeg holder den på en jevn fart/turtall.. har skiftet lmm og pluggkabler. lokk og rotor og plugger ser greit nokk ut egentlig.. er en 20i motor..noen som har hvært borti d før? senket tenningen så den akkurat klarer å holde seg i live da lugger den ikke...<{POST_SNAPBACK}> Funker alle følere da?Bensin filter?Gir pumpa rett trykk? *993Ståle* Besøk min nettside Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest fåården Posted July 24, 2005 Share Posted July 24, 2005 (edited) pumpa er den samme gammle som før.. funka bra da men filter er en ting verdt å skifte ja... er ikke sikker på alle følere..den lugger ikke ved pådrag da.. Edited July 24, 2005 by fåården Link to comment Share on other sites More sharing options...
Brødbilsjåfør'n Posted July 24, 2005 Share Posted July 24, 2005 Tyder jo kanskje på en føler eller no da.. *993Ståle* Besøk min nettside Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest fåården Posted July 24, 2005 Share Posted July 24, 2005 er jo ikke mye av følere der da... hvilken føler kan d være da??? lufttemp,gasspjeldsensor osv?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Brødbilsjåfør'n Posted July 24, 2005 Share Posted July 24, 2005 Gassspjeld sensor pleie vel gjerne å lugge ja,hvis def.Bensin forbruket da?Ca normalt? *993Ståle* Besøk min nettside Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest fåården Posted July 24, 2005 Share Posted July 24, 2005 (edited) bensinforbruket er helt ok..går d og rengjøre gasspjeldsensoren el lign??? Edited July 24, 2005 by fåården Link to comment Share on other sites More sharing options...
Brødbilsjåfør'n Posted July 24, 2005 Share Posted July 24, 2005 Har du ikke ligende d da?Fikk jo en av dæ æ. *993Ståle* Besøk min nettside Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest fåården Posted July 24, 2005 Share Posted July 24, 2005 har sikkert en liggende en plass.. viss ikke så har en el annen kompis en som ligger og slenger.. gidder ikke lete skjønner du Link to comment Share on other sites More sharing options...
Brødbilsjåfør'n Posted July 24, 2005 Share Posted July 24, 2005 har sikkert en liggende en plass.. viss ikke så har en el annen kompis en som ligger og slenger.. gidder ikke lete skjønner du <{POST_SNAPBACK}> LATSEKK..... *993Ståle* Besøk min nettside Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest fåården Posted July 24, 2005 Share Posted July 24, 2005 jeg vet Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peet Posted July 24, 2005 Share Posted July 24, 2005 eg har samme porblemet no etter blokk bytte.. har stilt tenningen rett så kan ikke være d.. lurte litt på pluggledninger.. de eg har no e litt jalla.. men.. merkelig at d ska skje sånn rett etter motorbytte.. e så lei altid e d nokke.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Brødbilsjåfør'n Posted July 24, 2005 Share Posted July 24, 2005 Fåården har jo akkurat bytta motor hain å,så sikkert noe i d.. *993Ståle* Besøk min nettside Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest fåården Posted July 24, 2005 Share Posted July 24, 2005 lurer på om d er overslag i pluggene Link to comment Share on other sites More sharing options...
Brødbilsjåfør'n Posted July 24, 2005 Share Posted July 24, 2005 Ja,du vet vel at dein 2,0 kun ska ha MOTOCRAFT? *993Ståle* Besøk min nettside Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest fåården Posted July 24, 2005 Share Posted July 24, 2005 å hvorfor skal den ha kun d??? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Brødbilsjåfør'n Posted July 24, 2005 Share Posted July 24, 2005 Dær slit æ me nå go forklaring,men har aldri stolt på andre plugger på en ford,har prøvd andre merker å fått fusk stort sett allti..Skikkeli Merkelig egentli men prøv,koster jo lite å bytte å prøve *993Ståle* Besøk min nettside Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest fåården Posted July 24, 2005 Share Posted July 24, 2005 nope.. skal prøve d.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Brødbilsjåfør'n Posted July 24, 2005 Share Posted July 24, 2005 Bra *993Ståle* Besøk min nettside Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peet Posted July 24, 2005 Share Posted July 24, 2005 må du ha Ford pluggledninger?? d hadde eg før men de va jo elendig.. ble revet i stykker når eg skulle ta de av pluggen.. men no kjører eg med noe som eg plukket fra en opel corsa råtten sak.. så de e sikkert ikke så god:p Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leo Posted July 24, 2005 Share Posted July 24, 2005 Har du sjekka vacuumforbindelsen til styreenheten? For meg høres dette ut som sein tenning eller mager blanding. Fikk samme symptom på en Granada jeg hadde en gang da jeg glemte å sette på vacuumslangen til tenningspåtrekket. Bilmekaniker / tekniker01' Honda VTR SP-195' Frosk stv. 2,0 DOHCA BE (før 19.01.2013) C D Women don't really wanna hear men's opinion, they just wanna hear their opinion in a deeper voice Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest fåården Posted July 25, 2005 Share Posted July 25, 2005 er ikke no vacumforbilndelse til styreenhet da dette er en 20i Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts