sierraxr4i Posted July 12, 2005 Posted July 12, 2005 noen fra kr.sand området som har lyst til å kjøre sammen inn?
Liero Posted July 12, 2005 Posted July 12, 2005 noen fra kr.sand området som har lyst til å kjøre sammen inn?<{POST_SNAPBACK}>Skal nok bortover jeg...
sierraxr4i Posted July 13, 2005 Author Posted July 13, 2005 klar for å kjøre sammen en jeng inn? må avtale tid og sted vist det:)
Liero Posted July 16, 2005 Posted July 16, 2005 klar for å kjøre sammen en jeng inn? må avtale tid og sted vist det:)<{POST_SNAPBACK}>Vi skal nok få ordna noe
morty999 Posted July 16, 2005 Posted July 16, 2005 jeg blir med.. vist dere kjører gjennom lillestrøm eller rundt her..
Guest Sierra-Drifter Posted July 16, 2005 Posted July 16, 2005 jeg blir med.. vist dere kjører gjennom lillestrøm eller rundt her..<{POST_SNAPBACK}> jeg kjører igjenom lillestrøm.. skal teste 2.9 scorpioen på banen.. hehe.. kunne sikkert møtt deg eller noe..
Guest Sierra-Drifter Posted July 17, 2005 Posted July 17, 2005 Stopper dere innom oslo eller?<{POST_SNAPBACK}> for meg blir det omvei å kjøre oslo.. kjører over fetsund å mysen jeg hvertfall.. men hvis du kommer deg til lillestrøm så kan vi jo slå følge..
morty999 Posted July 22, 2005 Posted July 22, 2005 mange som skal kjøre dit den 5 aug og sove der? isåfall kan jo vi slå følge fra lillestrøm eller noe nedover til rudskogen mange som skal nedover 5 aug?
Liero Posted July 23, 2005 Posted July 23, 2005 vi har tidligere stoppet på statoil ved moss for å samles en liten gjeng når vi har skullet på treff i østfold..<{POST_SNAPBACK}>Det hørtes jo ut som en meget god idè!
cossiemk1 Posted July 23, 2005 Posted July 23, 2005 mange som skal kjøre dit den 5 aug og sove der? isåfall kan jo vi slå følge fra lillestrøm eller noe nedover til rudskogen mange som skal nedover 5 aug?<{POST_SNAPBACK}> Nå blir det jo ikke anledning til å sove inne på området, så for min del så blir det bare 1 av dagene, og da tror jeg lørdag blir best
RS|Stian Posted July 23, 2005 Posted July 23, 2005 Noen fra Kongsberg-området som skal på Ford-treffet? FordClubNorway.no
Cossieman Posted July 24, 2005 Posted July 24, 2005 hhee jeg skal... er i fra mjøndalen da:P:P:P men skal ikke kjøre ford`en min.. den er da til opppussing. lakk den 8 august. kjører sannsynligvis audi s2 Her skal det stå noe.. og det gjør det.
sierraxr4i Posted July 24, 2005 Author Posted July 24, 2005 noen som er klar for å møtes med sørlandsentere og kjøre innover og stoppe der hvor de andre vill møtes å ta de med på lasset?
Guest Espen|3k Posted July 25, 2005 Posted July 25, 2005 vi har tidligere stoppet på statoil ved moss for å samles en liten gjeng når vi har skullet på treff i østfold..<{POST_SNAPBACK}> Statoil ved mosseporten eller på E6? Vi er et par stk fra Tønsberg som skal bortover på freddan, detta kan man ikke gå glipp av! Håper go'været er på plass for å få prikken over i'en!
Guest AnDtHo Posted July 27, 2005 Posted July 27, 2005 Stopper dere innom oslo eller?<{POST_SNAPBACK}> for meg blir det omvei å kjøre oslo.. kjører over fetsund å mysen jeg hvertfall.. men hvis du kommer deg til lillestrøm så kan vi jo slå følge..<{POST_SNAPBACK}>Er nok et par sierraer som skal nedover fra sideways gutta og, vi må få ordna kolonne fra esson eller noe..
Guest theend Posted July 27, 2005 Posted July 27, 2005 vi har tidligere stoppet på statoil ved moss for å samles en liten gjeng når vi har skullet på treff i østfold..<{POST_SNAPBACK}>Det hørtes jo ut som en meget god idè!<{POST_SNAPBACK}> meget god Kan vi ikke si et tidspunkt for oppmøte der da?Så kan de som vil stoppe innom der..?
RS|Stian Posted July 27, 2005 Posted July 27, 2005 Er med jeg. Portene åpnet 10? Hva med å møtes på Statoil (Mosseporten?) rundt 8-9 tida? FordClubNorway.no
RS|Stian Posted July 28, 2005 Posted July 28, 2005 Skal vi si at de som vil møtes halv ti på Statoil i Moss da? Hadde vært moro å kjørt svær kolonne bortover FordClubNorway.no
Guest rsdan Posted July 28, 2005 Posted July 28, 2005 kolonne fra råne shellèn (ved mcdonalds) i strømmen i halv 10 tiden?
sierraxr4i Posted July 28, 2005 Author Posted July 28, 2005 ingen som vill møte i sørlandsparken en gang?
Liero Posted July 28, 2005 Posted July 28, 2005 Joda, jeg kan stille opp i sørlandsparken! Må bare finne ut et klokkeslett
viceguy Posted July 30, 2005 Posted July 30, 2005 Skal vi si at de som vil møtes halv ti på Statoil i Moss da? Hadde vært moro å kjørt svær kolonne bortover <{POST_SNAPBACK}>Møter opp jeg, prøve å dra med meg en Combat Mondeo til, om han da ikke er mere opptatt av ferie på hvaler da . Larsen (om du leser denne tråden): du henger deg vel på sammen med Fredrik, og Pål? Mvh,Frank
Recommended Posts