SierraCos2wd Posted July 21, 2005 Posted July 21, 2005 hvordan iall verden har du fått til dette bige hehe jaja. Noen får det til
Gess Posted July 21, 2005 Posted July 21, 2005 Har du brukt feriepengene på en ødelagt aksling og herpet gikasse Ville heller brukt de på deler som var i orden Fra spøk til revolver, hva i all verden har skjedd? Mvh. GeirS Granada 1976, MkI 2.6 GL Hyundai i40 2011 mod. Volvo V90 T6 2021
Guest Ford Gnomen Posted July 21, 2005 Posted July 21, 2005 Tipper krysset på mellomakslingen har ryki.
SierraCos2wd Posted July 21, 2005 Posted July 21, 2005 kan hende det ja. Blir ett leven uten like i høy hastighet vist mellomakslingen hopper av.hehe
bige Posted July 21, 2005 Author Posted July 21, 2005 Tipper krysset på mellomakslingen har ryki.<{POST_SNAPBACK}>10 poeng . Sikkert hatt en svakhet i hoppholderen - etter en liten spinning i vinter da høyre drivaksel tok kvelden . Dette sjedde når clutchen brukes som av og på bryter . ( men audien holt ¤%&%&/ ikke følge ) MED kona (48) ved siden av . Hun har bestemt att bilen er til salgs , og den skal ikke inn i garasjen igjenn .Pris : Ny kasse 1200 euro -aksel 230 euro - ny clutc 250 euro . kasse ut - inn med alt 3000 nkr på ford tønsberg .Delene kjøpt her : http://www.engels-renntechnik.de/index.htmse under katalog for priser .
Guest Ford Gnomen Posted July 21, 2005 Posted July 21, 2005 Åååå... Deutschland Deutschland über alles... slike sider liker jeg
bige Posted July 21, 2005 Author Posted July 21, 2005 Åååå... Deutschland Deutschland über alles... slike sider liker jeg <{POST_SNAPBACK}>Ja jeg er glad i tyskland jeg også , første gang var sommerferien 77 med en helt ny taunus 2,3s -minner-minner-mimre . jobbet for firma som kjøpte maskiner noen kilometer fra ringen . så det har blitt noen runder , ..............http://www.nuerburgring.de/
WingDude Posted July 21, 2005 Posted July 21, 2005 Hun har bestemt att bilen er til salgs , og den skal ikke inn i garasjen igjenn .<{POST_SNAPBACK}> He he, ante ikke at du var slik tøflus bige
bige Posted July 22, 2005 Author Posted July 22, 2005 Hun har bestemt att bilen er til salgs , og den skal ikke inn i garasjen igjenn .<{POST_SNAPBACK}> He he, ante ikke at du var slik tøflus bige <{POST_SNAPBACK}>Har sted jeg kan lagre den inntil vidre . Foresten holt på og få inkonstines når dette skjedde .
bige Posted July 23, 2005 Author Posted July 23, 2005 sedanen? skal du selge?<{POST_SNAPBACK}>Alt er til salgs bare prisen er den rette ...........Det blir jo tap hvordan jeg enn ser på det ...........
Count Posted July 23, 2005 Posted July 23, 2005 sedanen? skal du selge?<{POST_SNAPBACK}>Alt er til salgs bare prisen er den rette ...........Det blir jo tap hvordan jeg enn ser på det ...........<{POST_SNAPBACK}>Ergo: Det lønner seg ikke å selge... Det er argumentet mitt til dama. 12m Super 24v Cosworth Prosjektet mitt
Recommended Posts