Guest RmB Posted October 28, 2003 Posted October 28, 2003 ett ærlig sprm count.. er du sprut gal? fant dette på amerikansk ford forumet ; count sier: Noen som vet hvor jeg kan finne info om Den kompressorlada V8'eren som sitter i denne bilen? Skulle hatt onfo om str, blant annet. Hvordan gearkassa er, osv... Har litt lyst til å undersøke mulighetene for å plassere den i en Scorpio. Er det en 302 cid? (Omtrent fem liter..) jobber for tiden på us ford i oslo og sjefen har en sånn svt cobra -95 med kompressor.. GROMBIL...
Guest momo Posted October 28, 2003 Posted October 28, 2003 Er ikke 2.9'n nok for deg altså??hehe... putte på snurrer da ikke no amcar greier
Count Posted October 29, 2003 Posted October 29, 2003 Hehe.... Det er drømmeprosjektet det ja.. Jeg har imidlertid funnet ut at prosjektet skal få legges på is inntil videre.Tenkte også på v10'ern fra Excursion, men fant ut at det rett og slett ikke ble plass. RmB: Kanksje du kan få tak i noe data på den kompressormotoren til meg? Så jeg kan få lagt planene? 12m Super 24v Cosworth Prosjektet mitt
Guest RmB Posted October 29, 2003 Posted October 29, 2003 v10`ern fra excursion er ikke den motoren du leter etter.. men svt motoren er greier.. hva slags data tenkte du på count?
Count Posted October 29, 2003 Posted October 29, 2003 Rent fysisk hvor stor den er, gjerne et teknisk produktblad med mål og diverse. Hvor stor gearkassen er, hvor stort clutchhuset er, vekt, motorfester. Stort sett det meste.. 12m Super 24v Cosworth Prosjektet mitt
Guest RmB Posted October 29, 2003 Posted October 29, 2003 skal sjekke det opp, kan ikke garantere hva jeg klarer finne.. men ett eller anna som kan være til hjelp skal jeg vel klare!
Guest RmB Posted October 30, 2003 Posted October 30, 2003 hørte med teknisk sjefen på jobb idag, eneste han hadde var verkstedhåndboka til Cobra`en... men der står det rimelig mye etter det jeg forstår.. men fysiske mål er kanskje litt verre å finne. men hvor du bor count?
Count Posted October 30, 2003 Posted October 30, 2003 For tiden bor jeg i Trondheim, oppe på Nardo, men jeg kommer egentlig fra Gudbrandsdalen. 12m Super 24v Cosworth Prosjektet mitt
Guest RmB Posted October 31, 2003 Posted October 31, 2003 okey, tenkte på hvis det blir 70 sider :wink: jeg må ta kopi av.. bor i oslo jeg, egentlig ifra finnmark,, flytta ned hit i juni.
Count Posted November 1, 2003 Posted November 1, 2003 okey, tenkte på hvis det blir 70 sider :wink: jeg må ta kopi av.. bor i oslo jeg, egentlig ifra finnmark,, flytta ned hit i juni.Trenger ikke å vite helt detaljert hvordan man skifter f.eks. viftereim da.. :wink: Bare det mest viktige 12m Super 24v Cosworth Prosjektet mitt
Guest RmB Posted November 1, 2003 Posted November 1, 2003 det har æ jo seff skjønt.. men hakke peil kor mange sider det er.. men skal se ka jeg får til i begynnelsen av uka..
Recommended Posts