RHeskja Posted October 27, 2003 Posted October 27, 2003 Noen som hvet om ledningsnett/motor/gearkasse bakaksel til cosworth rimligt? eller hel delebil som er tatt inn til landet uten å ha betalt toll? sku hatt en motor å div fra cossi i min 3 dørte sierra... begynne å komme seg utvendigt men satser alt på cossi motor i den nå! har leita etter sider i tyskland me cossier men vanskligt å finne... noen som hvet hva en 3d vingebil kommer på i pris med go motor (delebil)=? hjerne krasjet tar hjerne mot tips til web sider... har sjekka www.mobile.de
WingDude Posted October 27, 2003 Posted October 27, 2003 Ikke for å bli grov her, men hvis du tar en hel orginal vingebil og slakter, da vil du ikke møte på meg en mørk kveld alså Vær så snill og selg bilen du har, spar opp penger til en ORGINAL bil, eller gi ****. Ombygde lapskaus-biler er det mere enn nok av i dette landet :roll:
Count Posted October 27, 2003 Posted October 27, 2003 Du har et korstog du Wingdude....? Har du ikke forståelse for det økonomiske aspektet? Det er ikke RHeskja sin feil at avgiftsnorge er slik det er... Tross det må jeg si meg enig, ihvertfall i vingebilprosjektet. Skaff heller en totalvraka 2wd du kan slakte deler av. Vingebilen er altfor salig til slikt. 12m Super 24v Cosworth Prosjektet mitt
RHeskja Posted October 28, 2003 Author Posted October 28, 2003 Fant en 90mod. cossi i går nette til 40 000.- å en orginal koster jo over 100 000.- Det blir jo mye billigere å bygge om! håpte på å få tak i en vingebil å bygge absolut alt over! gidder ikke å ha sånn slarv av et bilvrak som skjemmer ut hele navnet cosworth. Men er enigi de du sier om ombygde. kunne heller tenkt meg en orginal.men sånn som økonomien er nå blir det ikke de. vil heller ha en totalt ombygd eller en orginal is!!
Guest RsTurboKim Posted October 28, 2003 Posted October 28, 2003 Ikke for å bli grov her, men hvis du tar en hel orginal vingebil og slakter, da vil du ikke møte på meg en mørk kveld alså Vær så snill og selg bilen du har, spar opp penger til en ORGINAL bil, eller gi ****. Ombygde lapskaus-biler er det mere enn nok av i dette landet :roll: Jeg må nok desverre si meg enig i WingDude men har man ikke rå så har man ikke rå men ikke ta en hel vinge bil å slakt den bare for å sette delene over på en annen org. sierra..Få heller tak i en "haug" som trenger et nytt karosseri..Så blir alle fornøyde og fortsatt venner!!!
RHeskja Posted October 28, 2003 Author Posted October 28, 2003 det er en haug jeg er på jakt etter... om den ser totalt jævlige ut så bryr jeg meg ikke om de så lenge motoren å de andra eg ska ha e heilt! kan være kondømnert for min skyll!!
WingDude Posted October 28, 2003 Posted October 28, 2003 Du har et korstog du Wingdude....? Tja, jeg har kanskje det, men jeg har mange med meg. Har du ikke forståelse for det økonomiske aspektet? Det er ikke RHeskja sin feil at avgiftsnorge er slik det er... Er av den oppfatning at man bør unngå snarveier fordi man har dårlig råd, heller kjøre en gammal IS og spare opp penger, det er slik vi andre har gjort det.Hadde du sett all driten jeg har sett hadde du ikke sagt deg uenig tror jeg. Tross det må jeg si meg enig, ihvertfall i vingebilprosjektet. Skaff heller en totalvraka 2wd du kan slakte deler av. Vingebilen er altfor salig til slikt. Vingebil bør fredes for ombygginger, RS500 også selvsagt.
Count Posted October 29, 2003 Posted October 29, 2003 Som sagt, i utgangspunktet helt enig. Hadde du sett all driten jeg har sett hadde du ikke sagt deg uenig tror jeg. Hadde jeg sett all dritten hadde jeg sikkert vært enig jeg også, og jeg hadde sikkert meldt meg på korstoget jeg også.Men jeg ser det også slik at biler som omtales som hauger, som trenger et nytt karosseri, har godt av nettopp dette, et nytt karosseri. Og jeg syns det er bra det er folk som gidder å gi biler som er 16-17 år gamle denne oppmerksomheten. Men: Dette må gjøres ORDENTLIG av folk som VET HVA DE GJØR!!! Og jeg tror nesten du er enig med meg her..? 12m Super 24v Cosworth Prosjektet mitt
Count Posted October 29, 2003 Posted October 29, 2003 Forresten, du må jo synes jeg er DEN dusten som har bygd om Scorpioen min..? :wink: 12m Super 24v Cosworth Prosjektet mitt
RHeskja Posted October 29, 2003 Author Posted October 29, 2003 sierran min ligger i 1000biter allerede. så får jeg tak i et vrak bygger jeg alt over... kommer til å bare være kararosoriet som ikke er cosworth! bygger heller om en bil å bruker pengene de ville ha kosta i trimming! får mye hester for dei avgiftene!
WingDude Posted October 29, 2003 Posted October 29, 2003 Men jeg ser det også slik at biler som omtales som hauger, som trenger et nytt karosseri, har godt av nettopp dette, et nytt karosseri. Og jeg syns det er bra det er folk som gidder å gi biler som er 16-17 år gamle denne oppmerksomheten. Men: Dette må gjøres ORDENTLIG av folk som VET HVA DE GJØR!!! Og jeg tror nesten du er enig med meg her..? Det er jeg enig i, men det er så alt for mange som ikke vet hva dem driver med, og gjør en skikkelig driiiitjobb, som neste eier av bilen vil slite med. Dette er med på å gi disse bilene et ufortjent dårlig rykte.
WingDude Posted October 29, 2003 Posted October 29, 2003 Forresten, du må jo synes jeg er DEN dusten som har bygd om Scorpioen min..? :wink:Neida dømmer ingen for å være dust for de de bygger om en bil, dessuten er det noe annet med Scorpio, det er alla sierra-lapskaus-bygga jeg er i mot.
Count Posted October 29, 2003 Posted October 29, 2003 Da er jeg alledeles, totalt og 100% enig med deg. :wink: 12m Super 24v Cosworth Prosjektet mitt
Recommended Posts