Guest jaredboy Posted July 15, 2005 Share Posted July 15, 2005 Har fått litt dårlig tid på noen av plannene jeg hadde så følgende kjøpes:2stk Dobble 45 DCOE Webbere.1stk Genrør, Ashley eller lignende. Bettaler cash, men haster! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peet Posted July 15, 2005 Share Posted July 15, 2005 sikkert kjekt å vite kas motor d e til Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest jaredboy Posted July 15, 2005 Share Posted July 15, 2005 Sorry.. Er til en sierra 2.0l soch motor.Trenger det helst innen neste uke, så hvis noen har noe de vil bli kvitt er det bare å gi fra seg lyd! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest jaredboy Posted July 15, 2005 Share Posted July 15, 2005 Hvis ingen har noe brukt men vet om steder i norge som muligens selger eller har på lager så si ifra! Link to comment Share on other sites More sharing options...
D.Toft Posted July 15, 2005 Share Posted July 15, 2005 kollevold Link to comment Share on other sites More sharing options...
hugoh Posted July 15, 2005 Share Posted July 15, 2005 som nevnt kollevoldpedersen racingper guldbrandsen (autospar tror jeg firmaet hans heter)kjell aaen kvikk servicegundersen racing men billigst og best blir innsug og det hele fra burton i england Mvh. Hugo H. Ford sierra 2.0l (Type Ludo.) Ford sierra 1.6l (Type vinterbil racing putt putt !solgt!) Ford sierra P-100 (kommer til meg snart delvis kanselert dessverre) Ford sierra sedan doch 1990 mod (solgt) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest jaredboy Posted July 15, 2005 Share Posted July 15, 2005 Var hos kollevold idag, kunne skaffe meg grenrøret men de hadde bare sendinger fra england 1 gang i uken, som tilfeldigvis var torsdager og kunne ikke levere før tidligst 2 uker. Men prisen var ikke så ille 2410,-!!Forgassere hadde de ikke, var ihvertfall det jeg fikk beskjed om. Takker for hjelp, skal ringe å skjekke noen av de stedene! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest jaredboy Posted July 16, 2005 Share Posted July 16, 2005 Trengern også et sånn webber "linkage kit". Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest jaredboy Posted July 30, 2005 Share Posted July 30, 2005 Ingen som har noe liggende? Har også behov for el. bensin pumpe (200hk+/-), trykkregulator, 2stk k&n filtere til 45 dcoe webere og en ubrukt blå topp pakning. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Robox Posted July 30, 2005 Share Posted July 30, 2005 hvorfor bestiller du ikke fra england selv likegjerne? burtonpower.com har jo webere, grenrør, luftfilter, weberlinkkit, bensinpumper og alt annet omtrent... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Robox Posted July 30, 2005 Share Posted July 30, 2005 og forresten ja du trenger et weberlinke kit hvis du skal ha doble webere... du trenger også en ny innsugsmanifold... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest jaredboy Posted July 30, 2005 Share Posted July 30, 2005 Har fått ordenet meg med webere, innsug og grenrør. Måtte faktisk gå så langt som å få laget et "custom made" grenrør, kjøpe 2 stk og ingen passet!Kollevold skulle ha mellom 1000 og 1500 pr luftfilter, og jeg trenger 2. Syns det var litt vel dyrt, 3000 for luftfilter!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Robox Posted July 30, 2005 Share Posted July 30, 2005 jøss 3000 for luftfilter.... hvor handlet du resten hen da? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest jaredboy Posted July 30, 2005 Share Posted July 30, 2005 Kjøpte weberene og innsuget fra 71MK1 her på forumet, mens grenrøret skal bli laget av en som heter fredrik, driver bilmateriell-grenland. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts