Guest Hovden Racing Posted July 14, 2005 Share Posted July 14, 2005 Hei, jeg driver å vurderer å starte med et vingebilprosjekt. Utgangspunktet er en 86 mod Sierra 3dørs. Er sånn gul-hvit farge på den. Strøkent rustfritt karosseri.Hvor mye vil det koste å lakkere hele karosseriet i Moonstone blue?Og hvor mye ca. koster komplett pen styling.. Original, ikke sånt glassfiber dritt.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mikke Posted July 14, 2005 Share Posted July 14, 2005 alt avhenger hvor mye du gjør selv på grunnarbeidet. og hvor strøken den skal bli. ca pris på lakkering. 15-25 lapper.orig bra styling til vingebil tror jeg du kan glemme. har lett etter orig styling lenge. men som regel er det i dårlig stand og de forlanger skjorta for det. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest pzycho Posted July 15, 2005 Share Posted July 15, 2005 jeg har også begynt på dette, gjør så mye du kan selv blir ofte bra det. hvis du har litt peiling på hva du holder på med... jeg skal lakke bilen selv (med skikkelig utstyr, og i lakkboks) enkelt og billig Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Hovden Racing Posted July 15, 2005 Share Posted July 15, 2005 Skal du satse på noe HK du da eller?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest pzycho Posted July 15, 2005 Share Posted July 15, 2005 hvis det var til meg : Ja, skal bygge en hissig Ist motor Link to comment Share on other sites More sharing options...
RS|Stian Posted July 15, 2005 Share Posted July 15, 2005 Gjør du grunnarbeidet selv sånn at det bare er å sprøyte over, regn med mellom 5-8000kr. Fikk pris på min, 6000 for sprøyting. Det var da med alle deler, som fangere, spoiler, øyelokk og sideskjørt. FordClubNorway.no Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Hovden Racing Posted July 15, 2005 Share Posted July 15, 2005 Gjør du grunnarbeidet selv sånn at det bare er å sprøyte over, regn med mellom 5-8000kr. Fikk pris på min, 6000 for sprøyting. Det var da med alle deler, som fangere, spoiler, øyelokk og sideskjørt.<{POST_SNAPBACK}> OK blir ikke så værst da Pzycho, ja det var til deg satse over 300gamp eller? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest pzycho Posted July 15, 2005 Share Posted July 15, 2005 tenkte å tyne ut det som går an:) også stille ned turbotrykk osv, slik at maskinen tåler det Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Hovden Racing Posted July 15, 2005 Share Posted July 15, 2005 Hehe.. skal ha godkjent ombygd cosworth jeg.. skal trimme alt jeg har råd til... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest pzycho Posted July 16, 2005 Share Posted July 16, 2005 hehe.. pengene det står på Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts