mr.cossie Posted July 11, 2005 Posted July 11, 2005 Hvor dårlig er egentli bakdiff på 4 wd cosw , altså 7 " . Trodde jeg skulle bli kvidt driverksproblem da jeg byggde om fra 4 wd til 2 wd , men neida...fy **** for noe drit!!!!! tatt 2 stk nå, jæ.. møkk tåler altså ikke en liten utcluting på 1 en gang... Er virkelig 2wd diffen så myye bedre???? vil vite før jeg kjøper det i tilfelle.. -91 Sierra Cosworth 4wd, 0-402 12,039 187,5 kmt ,P500.Focus RS-ST.orange/svart hiace. trekkbil www.markisemannen.no
Guest sircossie Posted July 11, 2005 Posted July 11, 2005 Den er en go del sterkere. Hadde selv en 7", gikk fort den. Men den 7.5 holder endel lengre, men ingenting varer evig da.. Men en go del sterkere er den nå ja.
mr.cossie Posted July 11, 2005 Author Posted July 11, 2005 hadde en gang en is med cosworth motor i den satt det bare en org is diff på og den slira jeg mye med.... og spinne litt på 1. sins jeg det bør tåle. men kan vel ha litt og si med den drit clutchen jeg har og.. sinter lamell fra clutch og brems i oslo... men alikevel .. fatter det ikke at det er sååå dåårlig... -91 Sierra Cosworth 4wd, 0-402 12,039 187,5 kmt ,P500.Focus RS-ST.orange/svart hiace. trekkbil www.markisemannen.no
Syvers Posted July 11, 2005 Posted July 11, 2005 7.5 tom diff med quaife innmat, ferdig med den diskusjonen, billigst og best i lengden gjør også bilen bedre og kjøre, og så morro a gitt
Guest viko Posted July 12, 2005 Posted July 12, 2005 7.5 tom diff med quaife innmat, ferdig med den diskusjonen, billigst og best i lengden gjør også bilen bedre og kjøre, og så morro a gitt <{POST_SNAPBACK}> Sant det, men du kan jo alltids ryke kronhjul og pinjong (usikker på stavemåte)Men quaife leverer det og.
Recommended Posts