Jump to content

Essen Motor Show 2024

and

Recommended Posts

Årets EMS lukket dørene på søndag så da blir det å lete opp noe bra snutter derfra.

Den første er slikt som ungdommen liker. Glimt av en Mk2 Focus RS som fotobomber en Zupr4. Eneste måten den tyske F&Fgenerasjonen fanger en Ford i linsen.

Den andre er slikt som halv/gamlingene liker. EMS er mer enn JDM, Pandem, BMW og dekkstrekk. Da er det også stor sjanse for at det blir bildegalleri. Er det Boomer så er det boomer.

• Like 1

Nye M5 på KWstanden foliert i Toxic green minner om Giulia fra 6 Underground. Men blir det for svært til å bli den nye E34/39? Minner mer om en 7er enn en 5er.

E39 er en legende. Det er to biler jeg husker fra Gone in 60 seconds. Elenor og E39 540. Åtter og manuell i de begge. En gammel og en ny den gang for 24 år siden. Hvilken følelse å entre det nye årtusen og tiåret med den leievideoen! 2020 og opp var ikke slik jeg tenkte fremtiden. Nå var heller ikke en septemberdag i 2001 hva jeg hadde på bingobrettet sommeren 2000 gira opp som jeg var på Gone in 60 seconds, men i ettertid så var det vel der det så smått begynte å gå i utforbakke. Og nå er vi her. Om noen lurer så ja det er nok på tide å se Gone in 60 seconds for endte gang. Vil aldri gå lei den eller 00.

• Like 1