Balltus12 Posted October 24 Share Posted October 24 hei. Jeg har meget dårlig varmetråder i min frontrute. Kun 3 vertiksle striper .1 til høyre 1 i midten og en til venstre når trådene er på. Jeg leste noe om at det kunne være noe med kontaktene opp mot frontruten. Noen som vet hvor di sitter eller har et bilde av disse? Sikringene 34 og 35 ser hele ut men er usikker på hvordan jeg får de ut? Har multimeter så derfor tenkte jeg å måle på kontaktene for å utelukke dette. Hilsen Balltus12 Link to comment Share on other sites More sharing options...
grcossie Posted October 24 Share Posted October 24 Sitter en pluss kontakt nede under viskerdeksel, begge sider og jord er opp inn i cupe ved cupelys. Når det er bare noen tråder som virker, så er det nok brudd inni ruta, ruteskift er det eneste som fikser problemet Link to comment Share on other sites More sharing options...
Balltus12 Posted October 25 Author Share Posted October 25 ok skal sjekke senere i dag. takk Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts