Jump to content

Fiesta ST 180 blå, skal bli Trackday bil.


polsemeny

Recommended Posts

Velkommen!

Blir spennende å høre hvordan du opplever Ringen. Blir nok en stor fare for at jeg kommer bortom å preiker på Vålertreffet Del 2 9-10 august.
 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Fikk ikke dratt til våler da UPS mistest/stjålet en bestilling jeg hadde fra laird performance på BC-racing coilvers, bakre motorfeste fra airtec, shortshifter, millers 5-30 oljeskift med tenplugger 1 steg kaldere og mindre glippe og det viktigste av alt EBC RP-x racing klosser foran og bak som jeg skulle ha til nurburgring.

så jeg kjørte 4 runder på nurburgring, beste tid 9:32 med gulflagg på grunn av tesla møkk som krasja men nå er klossene min smuldret opp og bilen må stå til jeg finner på en løsning.

Link to comment
Share on other sites

Hehe nei, Eibach 25MM og 21 MM stabilisator stag foran og bak, Oppstivere i bakaksel og mellom bærearmene foran, Aggressiv hjulstilling med 2,5-3 grader camber foran, Rays gramlite 17x7,5 ET 35 felger på Toyo R888R dekk (100 treadwear), Eibach senkefjærer, Vudu performance traverslåsing (https://vuduperformance.com/products/ford-fiesta-st-mk8-lockdown-bolt-vudu) denne er veldig oversett av mange.

Også er det Vudu performance ITG innsug med R-line rør på kald siden av turboen, Mountune 215 tune og Vudu performance catch-can til veivhusventilasjon da direkte innsprøytning ikke vasker ventilene.

Har airtech bremsekjøling som monteres på bærearmene foran, Tarox strada bremseklosser til gatebruk liggende i bilen som jeg skal montere i morgen:P

Og en sinnsyk kul spoiler fra TRC jeg skal sette på.

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...