lsamland Posted June 7, 2024 Posted June 7, 2024 (edited) Hei Har en ford Galaxy 2010 modell med følgende informasjon 2.0 tdci 163 hk wa6 Motorkode txwa. Den var nylig på EU kontroll. fikk da en 2 feil på Parklys. ( gjelder begge sider) Jeg har sjekket at lyspærene virker, så gikk jeg over ALLE sikringene i motorrommet, inn under hanskerommet på passasjersiden, og i bagasjerommet. alle virker. Virker som pæra ikke får strøm, jeg har målt sokkelen. Noen som har noen forslag ? Ps jeg er ingen mekaniker. Bilde som er lagt ved er av billykta, og pæra det gjelder er den innerste mot grillen på bilen. Mvh Lars Edited June 7, 2024 by lsamland Feil beskrivelse, skulle stå parklys og ikke kjørelys
grcossie Posted June 7, 2024 Posted June 7, 2024 Har du ikke parklys i tåkelysa og de innerste i hovedlykta er svinglys ?
lsamland Posted June 10, 2024 Author Posted June 10, 2024 På 7.6.2024 den 18.20, skrev grcossie: Har du ikke parklys i tåkelysa og de innerste i hovedlykta er svinglys ? Tusen takk for informasjonen, du har jo helt rett. Nå har jeg fått byttet og kontrollert alle lykter og lyspærer og nå virker alt. Nokk en gang tusen takk. Mvh Lars 1
grcossie Posted June 10, 2024 Posted June 10, 2024 8 timer siden, skrev lsamland: Tusen takk for informasjonen, du har jo helt rett. Nå har jeg fått byttet og kontrollert alle lykter og lyspærer og nå virker alt. Nokk en gang tusen takk. Mvh Lars Bare hyggelig
Recommended Posts