MadSilence Posted April 20, 2024 Posted April 20, 2024 (edited) . Edited April 27, 2024 by MadSilence
grcossie Posted April 20, 2024 Posted April 20, 2024 Dyse, du kan prøve å legge inn kalibreringskodene på nytt og kjøre opplæring på de.
MadSilence Posted April 20, 2024 Author Posted April 20, 2024 4 minutes ago, grcossie said: Dyse, du kan prøve å legge inn kalibreringskodene på nytt og kjøre opplæring på de. Hvilken funksjon i forscan er det? 😀 Prøvde å nappe ut kontakten på alle 4 mens motor svev btw. Alle fikk motor til å tulle. 🤔
grcossie Posted April 20, 2024 Posted April 20, 2024 Har aldri brukt forscan, så hvet ikke, bruker Ford sin ids. At den reagerer på alle dysene, sier at alle er litt med iallefall. Du kan se om du har sylinderbalanse eller bidrag som livedata på feilsøkeren, og sammenlikne sylindrene. Evt en returtest på dysemengde
xr4ti Posted April 21, 2024 Posted April 21, 2024 Som nevnt så er det lurt å måle returmengdene og se på livedata. Koding av dyser er veldig enkelt i Forscan. Med relearning
MadSilence Posted April 21, 2024 Author Posted April 21, 2024 (edited) . Edited April 25, 2024 by MadSilence
xr4ti Posted April 21, 2024 Posted April 21, 2024 Det må du nesten undersøke selv, jeg har fullversjon men den er jo billig.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now