MadSilence Posted April 20 Share Posted April 20 (edited) . Edited April 27 by MadSilence Link to comment Share on other sites More sharing options...
grcossie Posted April 20 Share Posted April 20 Dyse, du kan prøve å legge inn kalibreringskodene på nytt og kjøre opplæring på de. Link to comment Share on other sites More sharing options...
MadSilence Posted April 20 Author Share Posted April 20 4 minutes ago, grcossie said: Dyse, du kan prøve å legge inn kalibreringskodene på nytt og kjøre opplæring på de. Hvilken funksjon i forscan er det? 😀 Prøvde å nappe ut kontakten på alle 4 mens motor svev btw. Alle fikk motor til å tulle. 🤔 Link to comment Share on other sites More sharing options...
grcossie Posted April 20 Share Posted April 20 Har aldri brukt forscan, så hvet ikke, bruker Ford sin ids. At den reagerer på alle dysene, sier at alle er litt med iallefall. Du kan se om du har sylinderbalanse eller bidrag som livedata på feilsøkeren, og sammenlikne sylindrene. Evt en returtest på dysemengde Link to comment Share on other sites More sharing options...
xr4ti Posted April 21 Share Posted April 21 Som nevnt så er det lurt å måle returmengdene og se på livedata. Koding av dyser er veldig enkelt i Forscan. Med relearning Link to comment Share on other sites More sharing options...
MadSilence Posted April 21 Author Share Posted April 21 (edited) . Edited April 25 by MadSilence Link to comment Share on other sites More sharing options...
xr4ti Posted April 21 Share Posted April 21 Det må du nesten undersøke selv, jeg har fullversjon men den er jo billig. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now