Stiglindstrøm Posted March 19 Share Posted March 19 Har Mondeo 2015 modell stasjonsvogn. Må skifte støtdempere bak som visstnok er elektroniske og koster en formue. Kjenner noen til om det går greit å bruke vanlige støtdempere, eller er jeg låst til elektroniske til 15-20.000kr? De passer sikkert men får muligens et hav av feilmeldinger?? Kan disse evt fjernes? Link to comment Share on other sites More sharing options...
grcossie Posted March 19 Share Posted March 19 Du kan skifte til vanlige dempere, men da bør du skifte fjører også, da det er forskjell på stivheten Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stiglindstrøm Posted March 20 Author Share Posted March 20 Det bar en lettelse å høre, hva med feilkoder feilmeldinger etterpå? Link to comment Share on other sites More sharing options...
grcossie Posted March 20 Share Posted March 20 (edited) Lenge siden jeg gjorde det på en, mener jeg endret konfigurasjons data og satt det tl standar hjuloppheng Edited March 20 by grcossie Link to comment Share on other sites More sharing options...
audun-eg Posted March 24 Share Posted March 24 Har du sjekket f.eks. Autodoc? Har elektroniske dempere på min MK4, og prisen på demperne er en brøkdel av hva Ford forlanger. Vet ikke om denne passer, men jeg gjorde et kjapt googlesøk på Mondeo mk5 electronic shock absorbers. https://www.autodoc.co.no/monroe/14762817?utm_medium=cpc&utm_source=google&tb_prm=20179215723&gshp=1&gad_source=1&gclid=CjwKCAjwnv-vBhBdEiwABCYQA34ZySjLO37CUpO5eBOa5dg14QHG7ynmrzj1YyUKOZexcN31X4jb-xoCMN4QAvD_BwE Det er vel Monroe som lager disse til Ford. Er i hvert fall det til MK4. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts