BergenFord85 Posted December 23, 2023 Posted December 23, 2023 Hei,eg har et problem med å få av oljefilterhuset pga tidligere eier har skrudd så hardt til og har knekt pipefeste som e på toppen. Eg har prøvd med djv oljefilter tang og andre verktøy for oljefilter men uten å få den løs. Eg har ny som skal monteres men eg trenger noen tips til å få den gamle av. D e en Ford mondeo stasjonsvogn 2009
BergenFord85 Posted December 23, 2023 Author Posted December 23, 2023 Ok skal prøve d,men eg tenker litt hva eg skal gjøre vist d knekker og biter sitter fast,noen tips hvordan få de løs uten at d faller biter nedi motoren? Vist d e mulig
grcossie Posted December 23, 2023 Posted December 23, 2023 Det går nok bra, du har filteret, som holder litt tett inni der, og er ikke så store åpninger at det blir problem. Har gjort dette selv. Prøv å få tak så langt innpå lokket som mulig
BergenFord85 Posted December 23, 2023 Author Posted December 23, 2023 Eg skal gi d et forsøk rett over julen,må feire den først så bilen. Takk for tips 1
Recommended Posts