Balltus12 Posted March 27, 2023 Share Posted March 27, 2023 Jeg tenkte å legge på en slags masse som er ruglete som kanalene er satt inn med originalt. Jeg aner ikke hva dette heter men vil legge på noe som holder og ikke går av i vask. Prøvde noe biltema-greier men det blei ikke 100%. Hva er det dere bruker som blir ruglete og hardt tro? Håper dere skjønner hva jeg er ute etter. Hilsen Balltus 12 Link to comment Share on other sites More sharing options...
audun-eg Posted March 28, 2023 Share Posted March 28, 2023 Tectyl bodysafe, kanskje? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Balltus12 Posted March 29, 2023 Author Share Posted March 29, 2023 hei. så ikke meldinga di før nå. Bodysafe? hvor kjøper jeg dette? Må det spesialbestilles? Jeg har erfaring med mye dårlig som faller av etter en stund. Link to comment Share on other sites More sharing options...
grcossie Posted March 30, 2023 Share Posted March 30, 2023 Wurth har https://nettbutikk.wuerth.no/kjemi-2/understells-og-karosseribeskyttelse Link to comment Share on other sites More sharing options...
xr4ti Posted April 1, 2023 Share Posted April 1, 2023 Det er mange som har begynt å bruke såkalt "bedliner" også under bilene med veldig godt resultat. Uansett hva du bruker, husk en god rengjøring, rubb ned gammel lakk og avfetting før du legger på ditt produkt. Spør du meg så ville jeg lagt på et godt strøk med epoxygrunning, gjerne med rulle, for maks tetthet og vedheft. U-Pol Raptor Bedliner Sort 2K Spray 400 Ml fra Billakk.no Slik bruker du bedliner fra Billakk.no Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts