MartinBarkhald Posted December 19, 2022 Posted December 19, 2022 Har skjekket turbo aksling, den spinner fint.Men det ryker noe fryktelig. Begynner å lure om topppakningen er gåen. Men er usikker. På video er ikke noe form for PCV-ventil eller system oppkoblet, kan dette være problemet? https://cloud.tapatalk.com/s/63a08baf76da1/Test%202.mp4 Sent from my iPhone using Tapatalk
MartinBarkhald Posted December 19, 2022 Author Posted December 19, 2022 Det var vanskelig å legge ved video. Usikker om den filen er åpn-bar av andre, måtte lage video om til en fil å sende. Om det ikke fungerer kan jeg se om jeg får til noe annetSent from my iPhone using Tapatalk
xr4ti Posted December 19, 2022 Posted December 19, 2022 Får åpnet videoen jeg. Post den i den andre tråden din, lettere å følge med da.
MartinBarkhald Posted December 19, 2022 Author Posted December 19, 2022 takk for svar, skal gjøre detSent from my iPhone using Tapatalk
RS 1000 Posted December 21, 2022 Posted December 21, 2022 On 12/19/2022 at 5:10 PM, MartinBarkhald said: Det var vanskelig å legge ved video. Usikker om den filen er åpn-bar av andre, måtte lage video om til en fil å sende. Om det ikke fungerer kan jeg se om jeg får til noe annet Sent from my iPhone using Tapatalk Å åpne en Youtube kanal er ingen dårlig idé. Hovedproblemet med inkompetanse er at innehaveren sjelden er klar over dette selv. Vedkommende fortsetter derfor sitt virke med å ødelegge for alle dem som tar kontakt.
Recommended Posts