Forddamen90 Posted August 20, 2022 Share Posted August 20, 2022 Hei. Jeg er ny til dette forumet, men lurer på en ting, jeg får opp engine malfunction lampen i min ford fokus 2008 modell som forsvinner når jeg regulerer rattet. Har tatt feil søk på bilen, å ingen ting kommer opp. Står at bilen ikke har noen feil. Kan det være at noen av ledning under rattet ikke er helt tilkoblet som de skal? For lampen forsvinner med en gang jeg regulerer rattet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mondeo Power Posted August 21, 2022 Share Posted August 21, 2022 Prøv å trykk litt på glasset til instrumentet mens bilen står å går. Er dårlige instrumentgrupper på disse og de reagerer ofte på litt bevegelse i området rundt der. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Forddamen90 Posted August 21, 2022 Author Share Posted August 21, 2022 Skal sjekke dette. Hvordan kan man fikse sette om det er det? Link to comment Share on other sites More sharing options...
grcossie Posted August 21, 2022 Share Posted August 21, 2022 47 minutter siden, skrev Forddamen90: Skal sjekke dette. Hvordan kan man fikse sette om det er det? Må demonteres åpnes opp og loddes Link to comment Share on other sites More sharing options...
Forddamen90 Posted August 21, 2022 Author Share Posted August 21, 2022 2 timer siden, skrev grcossie: Må demonteres åpnes opp og loddes Er det noe man kan gjøre selv? Link to comment Share on other sites More sharing options...
grcossie Posted August 22, 2022 Share Posted August 22, 2022 Ja visst du har en liten loddebolt, sterk lupe og vet hva du skal se etter på dårlige loddinger på kretskortet, så kan du gjøre det selv ja. Ligger div videoer på youtube av det Link to comment Share on other sites More sharing options...
Forddamen90 Posted August 29, 2022 Author Share Posted August 29, 2022 På 22.8.2022 den 9.38, skrev grcossie: Ja visst du har en liten loddebolt, sterk lupe og vet hva du skal se etter på dårlige loddinger på kretskortet, så kan du gjøre det selv ja. Ligger div videoer på youtube av det Vet du ca hva prisen kan være på verksted om de skulle ha gjort det? 😊 Link to comment Share on other sites More sharing options...
grcossie Posted August 29, 2022 Share Posted August 29, 2022 6 timer siden, skrev Forddamen90: Vet du ca hva prisen kan være på verksted om de skulle ha gjort det? 😊 Er ikke så mangen verksteder som gjør dette selv, blir ofte sendt inn til firma, som for eks, https://www.simco.no/, ellers er det noen som driver med slikt privat også Link to comment Share on other sites More sharing options...
laRS-2000 Posted September 4, 2022 Share Posted September 4, 2022 Grunnen til at eg bokmerka denne sida på Finn var at dei kom opp når eg søkte etter noko speedometergreier der. Trur dei ordnar meir enn volvo sine. https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=68056570 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts