Kjell Ross Bendixen Posted April 10, 2022 Posted April 10, 2022 (edited) Vi har en Focus Titan 2008 diesel som plutselig går i nødmodus, og da må vi vente litt og restarte, noen ganger går det greit men noen ganger må vi prøve flere ganger. Her om dagen så ble sønnen min forbanna og klina knyttneven i rattet og da blinka nødmodusen et par ganger og så ble den borte. Etter det så dunker vi i rattet når nødmodus kommer på. Noen som kan tenke seg hva kan være årsaken her? Edited April 11, 2022 by and Lagt til i overskrift, og flyttet tråden.
grcossie Posted April 10, 2022 Posted April 10, 2022 Kan være instrumentbord, er en del problem med loddinger på kretskortet der 1
Kjell Ross Bendixen Posted April 11, 2022 Author Posted April 11, 2022 22 hours ago, Kjell Ross Bendixen said: Vi har en Focus Titan 2008 diesel som plutselig går i nødmodus, og da må vi vente litt og restarte, noen ganger går det greit men noen ganger må vi prøve flere ganger. Her om dagen så ble sønnen min forbanna og klina knyttneven i rattet og da blinka nødmodusen et par ganger og så ble den borte. Etter det så dunker vi i rattet når nødmodus kommer på. Noen som kan tenke seg hva kan være årsaken her? Vi skal også bytte releet til glødepluggene og finner ikke ut hvor den er i motorrommet, har kjøpt ny :-)
grcossie Posted April 11, 2022 Posted April 11, 2022 Der sitter den nede ved ramma under radiator mener jeg
Recommended Posts