Esul Posted March 11, 2022 Posted March 11, 2022 Hei, en delbil på finn akkurat nå har en rød plate mellom baklyktene og eg kunne tenkt meg å kjøpe en sånn. Men hva heter den? Har ingen peiling hva eg skal google 😅 Finn-annonsen - https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=247666872 Og det neste spørsmålet er da hvor monteres skiltet i etterkant?
xr4ti Posted March 11, 2022 Posted March 11, 2022 Herlig 80-tallsstyling det der ☺️ Hva de egentlig heter vet jeg ikke men lokalt her så kalte vi det for refleksplate 😉 Om du ser på fangeren bak så ser du det er montert to skiltlys, skiltet monteres da mellom disse to skiltlysene. De originale skiltlysene lyser så opp refleksplaten.
Esul Posted March 11, 2022 Author Posted March 11, 2022 17 minutter siden, skrev xr4ti: Herlig 80-tallsstyling det der ☺️ Hva de egentlig heter vet jeg ikke men lokalt her så kalte vi det for refleksplate 😉 Om du ser på fangeren bak så ser du det er montert to skiltlys, skiltet monteres da mellom disse to skiltlysene. De originale skiltlysene lyser så opp refleksplaten. Der har vi det ja! De viser seg å koste en formue desverre, men det må eg tåle hehe Takker 😉 1
Recommended Posts