Balltus12 Posted December 20, 2021 Posted December 20, 2021 Jeg tenkte jeg skulle bytte diselfilter på mondeoen min. Jeg har sett litt forskjellige youtube filmer om dette. Men må man lufte foran i motoren etter man har byttet diselfilteret ? mitt sitter under mondeoen bak . Dette er sikkert plankekjøring for dere ,men dette er den første disel-bilen jeg har, og derfor vil jeg gjøre det riktig. Hilsen Balltus
Balltus12 Posted December 23, 2021 Author Posted December 23, 2021 Noen som vet om jeg må koble av disel-returen i motoren og suge frem diselen ? dvs og få bort luften i anlegget eller pleier man å hoppe over dette? Balltus12
grcossie Posted December 23, 2021 Posted December 23, 2021 Det beste er å suge på retur koplingen ja. Vi pleier å bruke en bremselufter, kan også bruke en ball pumpe, slik man har på påhengs motorer
Balltus12 Posted December 24, 2021 Author Posted December 24, 2021 takk. d var det jeg kjøpte på tema i går . Lurte litt på dette her så jeg ikke brenner oppstarteren min. Takk skal du ha!! 1
Recommended Posts