Jump to content

Recommended Posts

Posted

har en cosworth motor ej vurdera å selge.er 4x4 topp på den å wrc topp pakning ifølge tidlegere eiger.205 blokk,rådene ser ganske nye ut,.funka heilt fin når ej brukte motoren...

selges kun vist ej får ei bra å fornufti bud....har eventuelt styreenhet å led nett ogsa.

gji mej en go pris å det blir solgt.

send pm vist int..

mvh torbjørn

Guest konrad
Posted

ca hva hadde du tenkt deg for den?

Guest AnDtHo
Posted

Hva pleier en cossi motor av denne sorten og gå for egentlig? Har ikke peiling selv..

Den er helt fin bortsett fra at turboen mangler? Er bare kjøpe turbo og du har en brukandes motor? :D

Guest AnDtHo
Posted

Så det er snakk om litt påkostninger for å få den bra altså.. Hva koster clutch, grenrør og turbo da? Sikkert ikke billig.. :rolleyes:

Guest AnDtHo
Posted

Hva er du fornøyd med da? 5k? Har som sagt ingen anelse.. <_<

Posted

2wd motorer ligger rundt 15000 u turbo og ledningsnett. ca 20000 med ledningsnett og litt godeler i motor.

4x4-motorer ligger fra 20000 uten ledningsnett/ECU og opp til 25-30000 med alt.

Posted

hmm.kjekt å vite..takker.har ikkje behov for å selge den so .får ej rette bude ej vil ha blir den solgt vist ikkje blir den totalt oppbygd ijenn.har hatt hatt brann i el nette på bilen min so ej helde på å skifte el nett no.helvetta arbeid,.får ijenn lappen om 14 daga å da skal bilen ver klar.hehe

Posted
2wd motorer ligger rundt 15000 u turbo og ledningsnett. ca 20000 med ledningsnett og litt godeler i motor.

4x4-motorer ligger fra 20000 uten ledningsnett/ECU og opp til 25-30000 med alt.

hm, jeg fikk min 2wd motor for 9000,- den var uten turbo og ledningsnett, men med ny clutch og nytt svinghjul. resten av motoren er i meget god stand også.

2wd sierra cosworth

Guest badboy
Posted

Jeg mener seriøst at dere her ine må slutte å drømme. kan trekke ifra 1/3 avden prisen dere oppgir.

• 2 weeks later...
Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Create New...